به گزارش پارس به نقل از فارس، محمود انصاریان امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: فردی که می خواهد رئیس جمهور آینده کشور شود باید برنامه و تیم قوی داشته باشد نه اینکه به او برنامه دهند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر تصریح کرد: افرادی که کاندیدای شورای شهر می شوند باید از عقبه اجتماعی و مقبولیت مردمی برخوردار باشند.

انصاریان با اشاره به راهبرد شعار امسال افزود: این دوره از انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا دشمنان انقلاب به دنبال آسیب زدن به نظام اسلامی هستند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین عنوان کرد: دشمنان مصمم تر از گذشته به دنبال این هستند تا اثر منفی در انتخابات بگذارند که باید مردم و رسانه ها هوشیار باشند.

انصاریان با اشاره به نقش رسانه ها در انتخابات بیان داشت: رسانه ها باید مردم را تشویق به حضور در صندوق های رأی کرده و ویژگی های انتخاب فرد اصلح را بیان کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردم نیز با استفاده از معیارهای مناسب، فرد اصلح را انتخاب کنند.

این مسئول ابراز داشت: اعضای شوراها باید تخصص های گوناگون داشته باشند زیرا آنان مکمل یکدیگر هستند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین با اشاره به نقص های فرهنگی در استان قزوین تصریح کرد: آثار فعالیت شهرداری و حوزه هنری شهرداری قزوین آن گونه که باید و شاید در سطح شهر چشم گیر نیست و شورای شهر با برنامه ریزی که دارد می تواند به این زمینه حیات ببخشد.

انصاریان با تأکید بر حضور نیروی حقوقدان در شورای آتی افزود: باید در شورا نیرویی حقوقدان حضور داشته باشد تا مسائل حقوقی را زیر نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در شورای شهر، اعضا با تخصص های گوناگون حضور داشته باشند، خود عاملی برای پیشرفت شهر در زمینه های گوناگون می شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین گفت: اعتقادات اسلامی کاندیداها و اعتقاد آن ها به ولایت فقیه بسیار مهم است که در انتخاب افراد باید به این موضوع توجه کرد.