چند وقتی است که روزی نمی شود که اخباری از اقدامات تروریستی در اروپا به گوش نرسد. اروپایی که چوب حماقت خود از پرورش دیروز تروریستها را امروز به جان می خرد.

بنا بر این گزارش از قدیم هم گفته بودند کسی که باد می کارد باید طوفان درو کند و حالا فصل طوفان نا امنی و کشته کشتار در قلب اروپا و آمریکا می باشد و این کشورها تقاص چندین سال جنایت خود توسط تکفیریها در مناطق مختلف جهان را پس می دهند.

به گزارش خبرنگار ما اما تمام این نقشه های استکبار برای نا امن کردن منطقه یک هدف مشخص داشت و آنهم نا امن کردن ایران بود. ایرانی که اکنون ثابت کرده است با مدیریت رهبر معظم انقلاب و نیروهای سپاهی و امنیتی خود امن ترین کشور منطقه نام گرفته است.

و در این میان نقش پررنگ اقدامات امنیتی برای مقابله با تروریستها در ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رغم تحرکات تروریستی در برخی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان، فرانسه، انگلیس و منطقه همانند عراق، سوریه و ... نشان از درایت این عزیزان برای آسایش مردم عزیز کشورمان دارد.

لذا از آن روزی که سردار سلیمانی از دفاع از حریم اهل بیت در سوریه می گفت بودند کوته نظرانی که آن را به سخره گرفتند اما کسی فکرش را هم نمی کرد که ایران اسلامی دفاع از کشور را به خارج از مرزها برده است تا خسارات و تلفات کمتری به مردم برسد.

لذا در این ایامی که منطقه با بحران روبرو می باشد این سخنان حضرت امام خمینی (ره) در مورد سپاه پاسداران که فرمودند:  " سپاه پاسداران که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان علیه السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب‌های تاریک و ظلمانی ستمشاهی بوده و در پاسداری از انقلاب و هدف‌های آن عاملی مؤثر و رکنی رکین بوده و هست." به خوبی قابل لمس می باشد.

در انتها باید گفت سپاه پاسداران اگر چه هویتی نظامی دارد اما نظامی گری در واقع یک بعد از ابعاد هویت این نهاد مکتبی - مردمی است و طبق اصل 150 قانون اساسی باید اذعان کرد سپاه پاسداران وظیفه نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را در همه شرایط و در همه ابعاد مختلف معنوی، نظامی و علمی و ... به خوبی ایفا کرده است.