متین منتظمی دبیرسیاسی جامعه اسلامی دانشجویان کشور ضمن محکوم کردن محاکمه شیخ عیسی قاسم گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان است و این را هم با پایه‌گذاری روز قدس نشان داده‌ است.

 منتظمی با اشاره به موضع‌گیری وزارت خارجه تصریح کرد: سیستم وزارت خارجه و دولت ما باید بر اساس این بنیه و هدف انقلاب اسلامی حرکت کند و از شیخ عیسی قاسم قاطعانه دفاع کرده و با دفاع از این عالم، خط مشی و هدف انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی درباره پیامدهای محاکمه شیخ عیسی قاسم برای حکومت آل خلیفه گفت: محاکمه شیخ عیسی قاسم به مانند ریختن بنزین بر روی آتش است، که این آتش دامن خلفای بحرینی و سعودی را می‌گیرد. حضور یک عالم در بحرین که برای مردم محبوبیت بالایی دارد، می‌تواند یک حرکتی را در منطقه آغاز کند.

متین منتظمی درباره موضوع فیشهای نجومی و مطالبه مردم برای برخورد با این افراد گفت: فیشهای نجومی اتفاق نادری در کشور بود. مطالبه جدی مردم برخورد قاطعانه با افرادی است که بیت المال را سفره انقلاب دانسته و از آن برداشتهای نامتعارف داشته‌اند، زیرا این مسئله باعث به وجود آمدن تبعیض و اختلاف طبقاتی در کشورمان شده است.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان کشور با اشاره به ضعف نظارت و قانون در مسئله فیشهای حقوقی گفت: بعضی افراد با تکیه بر تبصره و قانون، این ‌برداشتهای متعارف را انجام داده‌اند و باید طبق قانون، بررسی جدی صورت گرفته و خلاهای قانونی پر شود؛ از طرفی دیگر عملکرد سیستمهای نظارتی نیز باید قویتر شود و از دست‌درازی این افراد به بیت‌المال جلوگیری کنند.

متین منتظمی با بیان اینکه دریافتهای کلان شامل همه مدیران نیست، خاطرنشان کرد: مدیران با اخلاص و انقلابی زیاد است، اما دریافتهای کلان به وسیله عده‌ای معدود بهانه‌ای در دست بیگانگان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با این افراد گفت: مبالغی که به ناحق دریافت‌ شده است، باید به بیت‌المال مسلمین بازگردد و افراد متخلف و دریافت کننده فیشهای کثیف مجازات شوند. دست‌درازی به بیت‌المال مردمی و  که خالق 9 دی، 22 بهمن و 8 سال دفاع مقدس هستند گناه کبیره است و قانون و قوه قضائیه باید با قدرت با این افراد برخورد کند.