حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره شبهه‌افکنی و هتاکی اخیر فائزه هاشمی رفسجانی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم احکام دین را به معنای واقعی اجرا کنیم بدون داشتن یک حکومت دینی این کار امکان‌پذیر نیست.دین یک بسته کامل و جامع است که توجه آن به همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی دارد.

وی افزود: اشخاصی که معتقدند می‌شود به بعضی از احکام دین توجه کرد و بخش دیگری از آن بی‌توجه بود، شناخت درستی از دین ندارند. البته ممکن است به دلیل برخی شرایط زمانی، مکانی و محدودیتهای دیگر بخشی از حوزه دین را نتوانیم عملیاتی کنیم که این یک مسئله خاص است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اشخاصی در جامعه می‌خواهند مطلبی از دین  را براساس تحریفات خود در افکار عمومی مطرح کنند که شناخت این‌گونه افراد از دین سطحی است و بیان این مطالب چیزی جز توهم نمی‌تواند باشد. بنابراین مطمئن باشید نگاه این دسته از آدمها، نگاه سکولار و بی‌دینی است، چرا که  آنها اسلام را نشناخته و حتی ملتزم به اسلام هم نیستند.

نماینده مردم مشهد در پارلمان درباره اینکه چرا هاشمی رفسنجانی نسبت به تحرکات  اخیر دخترش «فائزه» هیچ‌گونه موضعی نمی‌گیرد، بیان کرد:  جامعه سؤالات و ابهاماتی در مورد شخص هاشمی دارد که خود ایشان باید سؤالات و ابهامات را پاسخگو باشد. مواردی که پیش آمده و متأسفانه ایشان ورود نمی‌کنند منجر به بدبینی مردم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر در خاتمه تاکید کرد: معتقدم جنجال‌سازیهای اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی در راستای تحت الشعاع قراردادن رسوایی فیشهای حقوقی است که نباید خیلی به این مسئله پرداخت.