پرویز فتاح صبح امروز با حضور در شهرستان قدس، ضمن بازدید از خدمت‌رسانی این پزشکان متخصص به بیماران نیازمند، در جریان فعالیت کلینیک‌های سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی قرار گرفت.

این پزشکان که در قالب طرح "نورآوران سلامت" فعالیت می‌کنند، خدمات تخصصی دندانپزشکی و چشم پزشکی را در کلینیک‌های سیاری که پشت کامیون‌هایی خاص نصب شده، به صورت رایگان به نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد که در بازه سنی ٥ تا ٢� سال قرار دارند، ارائه می‌دهند.

این کلینیک ها خدمات رایگان درمانی خود در دو حوزه دندانپزشکی و چشم پزشکی در شهرستان قدس را از ٢٣ تیر ماه آغاز کرده و تا پایان مرداد ادامه خواهند داد.

پرویز فتاح در ادامه بازدید خود از فعالیتهای خیرین و کمیته امداد این شهرستان، از کارگاه تولیدی کفش راه اندازی شده توسط یکی از مددجویان این کمیته که علاوه بر خودکفایی وی، باعث اشتغالزایی برای ١� تن دیگر شده بود بازدید کرد.

وی همچنین ضمن سرکشی به منزل یکی از مددجویان، در جریان مشکلات این خانواده که دو عضو آن بواسطه یک آتش سوزی دچار معلولیت شده بودند و سرپرست خود را از دست داده بودند، قرار گرفت و دستور درمان دو فرزند معلول این خانواده و خرید مسکن مناسب برای آنها را داد.