حامد پهلوانى دبیر سیاسى انجمن اسلامى پردیس فارابى دانشگاه تهران با تاکید بر رفتارهای خصمانه فرانسه علیه ایران و انفعال دستگاه دیپماسی ایران، گفت: نشستى که در فرانسه انجام شد اتفاق جدیدى نیست. نشست منافقین با سران رژیم آل‌سعود در زیر چتر حمایتى دولت فرانسه برگزار شد، نشستى که با سکوت نهادهاى حقوق بشر همراه بود.

وی افزود: دستگاه‌هاى حقوق بشر بین‌المللى به جاى اینکه یقه کسانى را بگیرند که دستشان به خون 17 هزار زن و مرد آلوده است در عوض به خاطر دلارهاى عربستان نام این رژیم را از لیست حامیان تروریسم خط می‌زنند. آنها بار دیگر نشان دادند که سازمان ملل متحد و سازمان بین‌المللى حقوق بشر فقط صدایش براى حمایت از آمریکا و رژیم اشغالگر بلند است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مرز نظام جمهورى اسلامى با منافقین کاملا مشهود است اما نکته‌اى که در گرد و غبار رفت و آمدهاى سیاسى این روزها مبهم است خط و مرز دولت ما با دولت‌هایی است که به طور آشکار و عیان علیه نظام جمهورى اسلامى فعالیت می‌کنند.

پهلوانی گفت: در بین این دولت‌ها نام کشور فرانسه همواره می‌درخشد. از حضور فابیوس در ایران داغ دل ایرانى ها تازه شد و دولت ایران به‌جاى احقاق حق خونهاى آلوده‌، بعد از سفر به فرانسه از دغدغه مندى اولاند براى بیکارى جوانان ایرانى سخن به میان می‌آورد و خوشحال از اینکه توانسته به طور نسیه از فرانسه طیاره خرید کند.

وی ادامه داد: اما پاسخ فرانسه در قبال این همه خوش‌خیالى آقاى روحانى این‌چنین بود که ابتدا لگد زیر میز قرارداد ایرباس می‌زند و سپس با معرفى یکى از سران اطلاعاتى و جاسوسى خود به عنوان سفیر به ایران دهن کنجى می‌کند.

دبیر سیاسى انجمن اسلامى پردیس فارابى دانشگاه تهران گفت: پلیس بد مذاکرات هسته‌اى دشمنى با نظام جمهورى را به حدى می‌رساند که حالا بستر امنى را براى منافقین در کشور خود فراهم می‌کند تا در صحت و سلامت نقشه‌هاى شوم خود را طراحى و اجرا کند ولى متاسفانه صدایی از مسئولین دیپلماسی ما به گوش نمی‌رسد.

وی اظهار داشت: جنبش دانشجویی مسلمان انقلابى ضمن آمادگى خود براى مقابله با هرگونه اقدام علیه امنیت ملى نظام جمهورى اسلامى از دولت جمهورى اسلامى می‌خواهد که درمقابل این تحرکات کشورهاى متخاصم که سابقه‌شان در جنگ ٨ سال تحمیلى مشهود است از توهم دوستى با این کشورها بیرون آمده و جواب محکم و قاطعى که درخور نظام جمهورى اسلامى ایران هست را به این دولت‌ها و مخصوصا فرانسه بدهد.