مسئولان بحرینی، حمایت عربستان سعودی از سازمان تروریستی مجاهدان خلق برای سرنگون کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

 

"ترکی الفیصل" –رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی- طی سخنان خود در کنفرانس سالانه سازمان ترورریستی "مجاهدین خلق" از این حمایت پرده برداشت و گفت: "ما خواهان سرنگونی نظام ایران هستیم و این موضوع به زودی محقق خواهد شد."

 

پس از این اظهارات "ترکی الفیصل"، مسئولان بحرین شتابزده از آن استقبال کردند و "خالد بن احمد آل خلیفه" –وزیر خارجه این رژیم- در پیامی توئیتری، با اقتباس از رباعیات خیام به پاریس و محل برگزاری کنفرانس سالانه مجاهدین خلق اشاره کرد.

 

"صالح المالکی" –سفیر بحرین در عراق- نیز، با تمجید از "ترکی الفیصل" در تأیید سخنان او نوشت: "من شابه أخاه فما ظلم که معادل فارسی آن، گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی است."

 

"ابراهیم الدوسری" –معاون اطلاعاتی نخست وزیر بحرین- سخنان الفیصل را تاریخی توصیف کرد و آن را قطب نمای آینده روابط عربستان با ایران خواند.

 

"سمیره رجب" –مشاور دیوان پادشاهی بحرین نیز با سرزنش عرب ها به خاطر حمایت نکردنشان از سازمان تروریستی مجاهدان خلق در گذشته، نوشت: "زمانی که صدام از این سازمان حمایت و میزبانی می کرد، دیگر کشورها او را سرزنش می کردند.

 

او مدعی شد هیئت رادیویی انگلیس، مورد نفوذ ایرانی ها قرار گرفته است؛ چراکه کنفرانس مجاهدین خلق را پوشش نداده است.

 

"سوسن الشاعر" –مجری تلویزیون رسمی و تحت کنترل رژیم بحرین- گفت: "مجاهدین خلق برگی است که اکنون زمان تکان دادن آن فرارسیده است."