رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، عید سعید فطر را به محضر حضرت حجت‌ابن‌الحسن عسگری (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امت اسلامی و مردم بزرگ و روزه‌دار ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رمضان، ماه نورانی و رحمانی، ماهی پربرکت در فضایی مملو از عنایات خداوند متعال همراه با آغاز عیدی بزرگ سپری گردید و مردم بزرگوار ایران در کنار مسلمانان جهان، یک ماه بندگی، اخلاص، توبه و استغاثه را سپری کردند و توشه راهی برای گام نهادن در مسیری روشن به دست آوردند.

و اما باید به این مهم هم توجه کرد که متاسفانه با توطئه دشمنان و بدخواهان در حالی رمضان مملو از رحمت به پایان می رسد که بخش‌هایی از جهان اسلام دچار آشوب و آتشی ناخواسته و برپا شده از طرف جریانات افراطی، تکفیری و تروریست‌هاست که در روزهای اخیر شاهد جنایات آنان در میان مردم مظلوم و روزه‌دار عراق بوده ایم و بی‌تردید خون این عزیزان پایمال نخواهد شد و توطئه دشمنان برای منطقه تعبیر نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر به محضر حضرت حجت‌ابن‌الحسن عسگری (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، همه مسلمانان و ملت شریف و روزه‌دار ایران اسلامی، امیدوارم تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با وحدت امت اسلام، در سایه مقاومت و ایستادگی، آینده‌ای روشن برای مسلمانان محقق گردد ان شاء الله.»