"سردار رمضان شریف"سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ با اشاره به شناسایی تیم‌های تروریستی در حوادث اخیر خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته همواره با گروهک‌های تروریستی مواجه بوده و بر آنها اشراف اطلاعاتی داشته است.

"سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" ادامه داد: تیم‌های تروریستی سرویس‌های بیگانه‌ای هستند که  برای ایجاد ناامنی و درگیری در مرزهای کشور ظاهر می‌شوند اما خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات کشور و سپاه پاسداران اشراف خوبی راجع به سرویس‌های بیگانه دارند  و تاکتیک‌های که آنها برای به کارگری اقدامات تروریستی به کار می‌برند از قبل شناسایی شده است.

وی افزود: شاید برای خیلی‌ها تعجب آور باشد که چگونه دو تیم تروریستی 5 نفره وارد مرزهای کشور شده  به سرعت در تور اطلاعاتی ما قرار می‌گیرد و برای آنها این سوال ایجاد می‌شود که گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف ایجاد نا امنی کرده و نمی‌توانند در ایران ناامنی ایجاد کنند؟

سردار رمضان شریف تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی ما به تجربه‌ مداومی که ایران در درگیری روزانه و در این 37 سال با گروه‌های تروریستی مختلف داشته برمی‌گردد و در این صحنه ما صاحب تجربه هستیم و نیروهای اطلاعاتی و سپاه هم اشراف کامل دارد.