ماهره عزیزی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت، در پی سلب تابعیت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین، گفت: چندسالی است که رفتارهای خشن و وحشیانه رژیم ال‌خلیفه نسبت به مردم بی‌دفاع بحرین و خفقانی که در کشور بوجود آورده‌اند شدت گرفته و با کمال تاسف مثل سابق این خفقان با خفقان حاکم بر مجامع بین‌المللی پر مدعا همراه شده است.

وی افزود: متاسفانه مجامع بین‌المللی از طرفی کوچکترین مسئله در کشورهایی مانند ایران را به بزرگترین مسئله حقوق بشری تبدیل می‌کنند و از آن طرف کودک‌کشی آشکار رژیم آل سعود و آل خلیفه را انکار می‌کنند و در مقابل اهانت به رهبر بزرگ شیعیان یک کشور و سلب تابعیت او که خلاف قوانین مصوب خودشان است دم بر نمی‌آورند.

عزیزی تصریح کرد: نوع برخورد دولت‌ها با منتقدین و مخالفان خود اصولا نشان دهنده میزان خردمندی و البته میزان قدرت آنهاست. اقدامات رژیم آل خلیفه به تبعیت از آل سعود نشان دهنده عجز آنها در مهار عدالت طلبی مردم است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: طی این چند سالی که ظلم و کشتار در بحرین شدت گرفته مظلومان زیادی به شهادت رسیدند و افراد زیادی به زندان افتاده‌اند و شیعیان در بدترین شرایط در بحرین زندگی می‌کنند که در رابطه با این مسئله نیاز است کشورهای اسلامی چاره‌اندیشی کنند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: برخورد محتاطانه‌تر این رژیم که ابایی از خونریزی ندارد با شیخ عیسی قاسم به‌عنوان رهبر شیعیان بحرین که مقام معظم رهبری او را ستاره آسمان شیعه نامیدند نشان دهنده عمق نفوذ و مقبولیت این شخصیت بزرگ در بین مردم کشور بحرین و حتی منطقه بوده و همین مسئله  موجب هراس این رژیم شده است.