به گزارش پارس به نقل از فارس، منوچهر متکی نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و وزیر امور خارجه سابق کشورمان صبح امروز به منظور سفری دو روزه وارد استان کرمان شد و در بدو ورود مورد استقبال جمعی از مردم، خانواده های شهدا و جمعی از نخبگان سیاسی استان قرار گرفت.

وی همچنین در بدو ورود به شهر کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و اهدای گل یاد و خاطره شهدای والا مقام این استان را گرامی داشت.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در اولین برنامه سفر استانی خود به کرمان به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در این دانشگاه سخنرانی و به پرسش های دانشجویان نیز پاسخ خواهد گفت.

متکی همچنین بعد از ظهر امروز نیز به دعوت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در نشست بزرگ اصولگرایان کرمان شرکت خواهد کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه دیگری امشب از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مسجد جامع کرمان در میان قشرهای مختلف مردم به سخنرانی خواهد پرداخت، دیدار با برخی گروه های مردمی نیز از دیگر برنامه متکی در اولین روز سفر به کرمان خواهد بود.

بنا بر این گزارش نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح فردا نیز از ساعت ۹: ۳۰ دقیقه در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمان به سخنرانی خواهد پرداخت و بعد از ظهر نیز در سفری به شهرستان زرند با قشر های مختلف مردم و اصولگرایان این شهرستان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان فردا در آخرین برنامه خود بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام شهرستان رفسنجان به سخنرانی خواهد پرداخت.