سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، درباره برخی شایعات در مورد انشقاق در فراکسیون ولایت مجلس، گفت: تلاش برای تشکیل یک فراکسیون حداکثری با حضور همه طیف‌های اصولگرا و نمایندگان خارج از فراکسیون امید تلاشی دو ماهه بود و همه گروه‌ها در این مسیر کوشیدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از گروه‌ها در داخل این مجموعه از دیدگاه‌های خود عدول کردند، اظهار داشت: آقای دکتر لاریجانی شخصاً تلاش بسیاری به خرج داد تا این انسجام به وجود آید و نهایتاً فراکسیون شکل گرفت.

نقوی‌حسینی با یادآوری اعلام نام فراکسیون ولایت از سوی لاریجانی در اولین جلسه آن گفت: ایشان پنج اصل را به عنوان اصول مورد توافق فراکسیون اعلام کرد و همه اعضای فراکسیون آن اصول را تأیید کردند.

وی ادامه داد: ‌همان فراکسیون برای ریاست مجلس، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه و کارپردازان فهرست منتشر کرد و افراد هم رأی دادند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی صحبت‌ها در مورد جدایی عده‌ای از این فراکسیون گفت: فراکسیون ولایت با قوام شکل گرفته و اساسنامه آن در حال تدوین است و در روزهای آتی رئیس، نواب و اعضای هیأت‌رئیسه آن انتخاب خواهند شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه فراکسیون ولایت، کار خود را با قدرت پیش می‌برد، تصریح کرد: اکثریت اعضای فراکسیون ولایت با اعتقاد به حضور در آن و اصولی که آقای لاریجانی مطرح کرد در آن عضویت یافتند.