تیتر اصلی این شماره از رمز عبور " انقلابی ترین ها " است که در ذیل آن به بررسی تاریخی تشکیل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته شده . "باند مهدی هاشمی می گفت : امام برای باقی ماندن انقلاب خوب نیست " ، " 8 دستگاهی که می خواستند انقلاب را صادر کنند" ، " سختی های تاسیس حزب الله لبنان " و " نیروی قدس ، عراق را از یک کشور تحت اشغال به یک جمهوری با ثبات رساند " از جمله تیترهای گفتگوهای این بخش است.

گفت و گوی اختصاصی با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق و نیز مصاحبه ای با مدافع حرم سردار شهید محمد حسن حسینی ( سید حکیم ) از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون که مسئولیت اطلاعات عملیات و تیپ 2 لشکر را بر عهده داشت و 16 خرداد ماه امسال در محور تدمر در استان حمص سوریه به شهادت رسید ، از دیگر مطالب رمزعبور است.

در این شماره همچنین در گفت و گوهایی ویژه به بررسی عملکرد اقتصادی دولت یازدهم پرداخته شده که از آن جمله می توان به دکتر شمس الدین حسینی وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی ، یحیی آل اسحاق رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران و دکتر حسین صمصامی استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد. " فاجعه آمار " ، " با برجام اتفاق خاصی نمی افتد چون 80 درصد مبادلات با دلار است " و " 99 درصد نقدینگی هزار هزار میلیارد تومانی در اختیار بانک هاست " عناوینی است که در این پرونده به چشم می خورد.

درباره انتخابات ریاست جمهوری امریکا نیز مقالات و گفت و گوهایی انتشار یافته . گفت و گو با دکتر فواد ایزدی با عنوان " بهتر دانستن دموکرات ها نشانه بی سوادی است" و نیز مصاحبه با دکتر رضا سیمبر با عنوان " برجام 2 و3 در دستور کار کلینتون است " به همراه نگاهی به رویکرد راهبردی هیلاری کلینتون در قبال جمهوری اسلامی با عنوان " دموکرات دیکتاتور" و یادداشتی به نقل از نیویورک تایمز که با تیتر " هیلاری چگونه جنگ طلب شد" از جمله مطالب منتشر شده در پرونده ویژه رمز عبور است .

"روحانی اصولگرا اما وامدار اصلاح طبان است" عنوان گفتگوی این نشریه با مهندس محمدرضا باهنر است . در این مصاحبه ضمن تمرکز بر موضوع "حزب فراگیر" به حوادث گوناگونی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره شده است.

همچنین در گفت وگو با مصطفی کواکبیان از " کاندیدای سوم اصلاح طلبان و عبور از روحانی" سخن به میان آمده و به برجام ، کاندیداتوری احمدی نژاد ، حوادث سال 88 و ملاقات با میرحسین موسوی ، حصر سران فتنه و ... نیز پرداخته شده است.

گفت و گو با دکتر بیژن پیروز با عنوان " پروژه ایرانی راکفلرها " ، " ایران در آینه ویکی لیکس" و نیز "تکرار" اصلاحات مرد از دیگر مطالب جذاب این شماره رمزعبور است.

رمز عبور بخش فرهنگی خود را به گفت و گو با سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره کاریکاتور هولوکاست اختصاص داده که در آن آمده است : "نتانیاهو به کری گفت جلوی این نمایشگاه را بگیر !"

مصاحبه با مسعود فراستی منتقد سینما با عنوان " تیر به جای درستی خورده است " هم از جمله مطالب منتشر شده در بیستمین شماره این نشریه است.

کاوه اشتهاردی صاحب امتیاز و مدیر مسئول «رمز عبور» و محمد حسن روزی طلب سردبیر این نشریه است.

علاوه بر فروش در کیوسک های منتخب مطبوعاتی در تهران و شهرستان‌ها، این نشریه به آدرس ramzeobour.ir نیز در دسترس علاقمندان است.