پس از انتخابات 7 اسفند سال گذشته فریاد ما پیروز شدیم این جماعت دروغگو چنان گوش فلک را پر کرده بود که افراد عادی گمان نمی کرند این دروغ نیز همانند دروغ تقلب روزی رنگ ببازد!

اما فقط کافی بود که خرداد ماه 95 فرا برسد و روسیاهی بر چهره کسانی که مدام درصد فریب مردم هستند بماند و این جماعت پس از شکستی فضاحت بار اینبار باز تشکیل یک فراکسیون قوی! را بخورد مخاطب خود بدهند و دیگر از پیروزی و فتح مجلس! آنهم بواسطه شکست در مقابل لاریجانی اصولگرا دم فروببندند.

اما اکنون که حتی دیگر فضای هیات رییسه مجلس نیز مشخص شده و اصولگرایان اکثریت غالب را در آن دارند باز برخی از این جماعت هنوز نمی خواهند بفهمند که مردم به آنان رای نداده اند و آنان در انتخابات شکست خورده اند.

به گزارش خبرنگار ما در این میان یکی از اصلاح طلبان بدون در نظر گرفتن این حقیقت که جو حاکم بر کشور را مردم تعیین می کنند و آنها در انتخابات 7 اسفند 94 به اصلاحاتیهای! دروغگو، "نه" گفتند چنین نوشت: " اگرچه پس از انتخابات هیات رئیسه خبرگان مطمئن شدم که لاریجانی رئیس مجلس می شود. کاش دکتر عارف شان ریاست فراکسیون امید را هم سنگ ریاست می دانست و ما هیات رئیسه را در دست می گرفتیم. با این همه اینکه ١٠٥ نماینده به دکتر عارف رای دادند و در برابر جو حاکم!! مقاومت کردند ستودنی است. از این اتفاق بیش از تندروها رقبای داخلی دکتر عارف خرسند شدند!

اینکه جو حاکم بر مجلس به عارف نه گفت بخاطر این است که اکثریت مردم ایران اصولگرایان را برای نمایندگی خود در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی انتخاب کرده اند لذا هر دو مجلس به کوری چشم انگلیسی ها و البته دوستان داخلی آنان! اصولگرا باقی ماند.