به گزارش پارس احمد آریایی نژاد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بر ضرورت حضور تمام سلایق سیاسی در انتخابات تاکید کرد و گفت: با این وجود باید در نظر داشت که اگر بعضی از سلایق سیاسی مورد پسند مردم قرار نگیرد چه اتفاقی می افتد. آیا باید در روند اجرا و چرخش امور اختلال ایجاد شود؟

وی ادامه داد: این که سعی شود تمام سلایق و جریانات سیاسی حضور داشته باشند خوب است که چه بسا موجب رشد نیز می شود. بنابراین اگر به درستی از این ویژگی استفاده نکنیم می تواند آسیب رسان باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه یادآور شد: البته بسیاری از جریانات سیاسی بوده اند که مورد پسند واقع نشده و حتی مردود شده اند اما اگر دوباره در جامعه مطرح شوند آیا موجب اختلال در وحدت نمی شوند؟ گرچه ممکن است موجب جلوگیری از انحصارگرایی نیز شوند.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با بصیرت می توان تمام این مسائل را با التزام عملی به قانون اساسی و تبعیت از ولایت مدیریت کرد.

وی با اشاره به تنوع کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو ابراز کرد: با توجه به این که تنوع کاندیداها تا حدودی انتخاب و کار را سخت می کند، اما دغدغه ای است که نباید موجب تشتت آرا و سردرگمی مردم شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت به نامگذاری سال جاری به « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اشاره کرد و افزود: امیدواریم در این دوره از انتخابات حماسه ای با حضور حداکثری مردم فراهم شده و کمک کند تا سره را از ناسره تشخیص دهیم.

آریایی نژاد تاکید کرد: تا این لحظه مردم نشان دادند در حرکت های انقلاب از مسوولین جلوتر بوده اند که امیدواریم در این دوره نیز این گونه باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که اقبال عمومی جامعه نباشد به زور نمی توانیم حرف خودمان را به کرسی بنشانیم، بنابراین باید بدانیم که این مردم هستند که قدرت اجرایی دارند و این جمهوریت نظام است که کمک می کند تا قدرت اجرایی پیدا کنیم.