حسن‌صادق مقدسی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به باخت اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در 2 مجلس خبرگان و شورای اسلامی، اظهار داشت: با تمام فضاسازی‌های رسانه‌ای اصلاح‌طلبان در سه ماه اخیر مبنی بر اینکه آنان و لیست امید پیروز انتخابات بوده‌اند و اکثریت مجلس را در اختیار دارند، نتیجه انتخابات هیأت رئیسه مجلس کاملا عکس ادعای اصلاح طلبان را نشان داد.

وی افزود: در انتخابات هیأت رئیسه مجلس مشاهده کردیم که فقط 3 نفر از لیست امید و اصلاح‌طلبان توانستند وارد ترکیب هیات‌رئیسه مجلس شوند درحالیکه 9 نفر از اصولگرایان وارد هیأت رئیسه شدند. درخصوص رئیس مجلس نیز عارف در رقابت با لاریجانی توانست فقط 103 رای بدست آورد.

این فعال دانشجویی افزود: اینکه عارف تنها 103 رأی نمایندگان مجلس را کسب کرد نشان از این واقعیت دارد که رسانه‌های اصلاح‌طلب برای ناکامی شکست‌هایشان ادعای اکثریت را کرده‌اند. 103 رای به عارف میزان واقعی رای اصلاح طلبان و دولتی ها را نشان می‌دهد که نشان از در اقلیت بودن آنا در مجلس دارد.

مقدسی خاطرنشان کرد: بحران اخلاقی که برخی رسانه‌های اصلاح طلب از آن دم می‌زنند بحران درونی خود این جریان است. در بسیاری موارد افرادی را به عنوان لیست امید معرفی کردند که هیچ قرابت و تناسبی با طیف اصلاح‌طلب نداشتند و بعد با اتکا به همین آمارهای خودساخته مدعی پیروزی در انتخابات شدند و هوادارانشان را فریب دادند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان عادت به وارونه جلوه دادن واقعیات دارند، گفت: رسانه‌های اصلاح‌طلب به دروغ مدعی شدند پیروز انتخابات مجلس خبرگان و ورای اسلامی هستند. امروز که واقعیت مشخص شده است نمی‌دانند به طرفداران خود چه بگویند.

وی در پایان گفت: انتخابات هیات رئیسه مجلس و همچنین انتخاب آیت‌الله جنتی در خبرگان نشان داد ادعای پیروزی اعتدالیون و اصلاح طلبان در این دو مجلس صرفا یک توهم و فضاسازی رسانه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌شان بود. خوب است اصلاح‌طلبان به جای پافشاری بر اکثریت بودن، به باخت خود اعتراف کنند.