علیرضا منادی سپیدان با اشاره به بازشماری آرای حوزه تبریز در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی گفت: نظر نهایی شورای نگهبان درباره بازشماری آرای این حوزه انتخابیه چهارشنبه هفته جاری اعلام می‌شود. 

وی درباره اینکه نظر خود شما درباره این بازشماری چیست و آیا نتیجه ای تا کنون به شما اعلام شده است، گفت: کماکان ما جلو ایم. 

گفتنی است؛‌ چهارشنبه هفته جاری (12 خرداد ماه) شورای نگهبان جلسه ای در تهران به منظور نهایی کردن نتیجه بازشماری آرا در حوزه انتخابیه تبریز برگزار و نظر قطعی را اعلام خواهد کرد. 

شایان ذکر است، در مرحله اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه سال گذشته، مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی از حوزه انتخابیه تبریز به مجلس راه یافتند و هشت نامزد دیگر برای رقابت به مرحله دوم رفتند که پس از برگزاری انتخابات این مرحله در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه امسال، به ترتیب اسامی «زهرا ساعی، محمدحسین فرهنگی، شهاب‌الدین بی مقدار و علیرضا منادی سفیدان» به عنوان منتخبان تبریز در مرحله دوم اعلام شد.

اما در هفته های اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال بازشماری آراء این حوزه و جابجایی علیرضا منادی با محمداسماعیل سعیدی (نماینده فعلی تبریز و نفر پنجم در انتخابات مرحله دوم) مطرح شد؛ دلیل این بازشماری نیز اختلاف ۱۰۶ تایی آراء این دو نامزد و اعلام برخی تشکیک‌ها بود.