امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش  از آغاز رزمایش بیت المقدس 28  با غرش موشک های نازعات و فجر 5  خبر داد .

 

وی گفت: در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد سالروز غرورآفرین آزاد سازی خرمشهر، اقتدار و توانمندی یکان های نیروی زمینی ارتش در رزمایش بیت المقدس 28 به مدت دو روز از دوم خردادماه 95 در کویر مرنجاب آران و بید گل کاشان و منطقه عمومی نصرآباد اصفهان به نمایش گذاشته خواهد شد .

 

فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه آخرین تاکتیک های دفاعی و موشکی با جدیدترین سلاح ها و به صورت کاملا واقعی در این رزمایش تمرین خواهد شد، اظهارداشت : مرحله اول این رزمایش با پرتاب موشک های نازعات N10 ،نازعات  N6و راکت فجر 5 که با دستان پرتوان مهندسین توانمند صنعت دفاعی و نیروی زمینی ارتش ارتقاء یافته است، آغاز خواهد شد .

 

سرتیپ پوردستان هدف از برگزاری رزمایش بیت المقدس 28 را  ارتقای آمادگی رزمی  یکان های نیروی زمینی ارتش و آزمایش تجهیزات و سلاح هایی که تا کنون در این نیرو رونمایی شده است دانست و اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد، پیام این رزمایش صلح و امنیت برای کشورهای دوست و همسایه و پاسخی سخت، خشن و کوبنده به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .