آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز(جمعه 24 اردیبهشت) با اشاره به انتصاب عبدالعلی علی عسگری به ریاست سازمان صدا و سیما اظهار داشت: صداوسیما یک دانشگاه سیار است. همه از کودکان و نوجوانان در حال تماشای آن هستند و در جسم و روح آن ها نفوذ می کند. صحنه های مبتذل و مهیج را نشان ندهید و به این جوانان رحم کنید. 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نباید بیوگرافی آمریکا را فراموش کنیم گفت: من می‌خواهم چند مدال به آمریکا بدهم. آمریکا زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد و عذرخواهی هم نمی کند. آمریکا در مذاکرات هسته ای تعهد می کند و هم زمان تعهد را زیر پا می گذارد. 

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه آمریکا به قوانین بین المللی پایبند نیست ابراز کرد: آمریکا قوانین را زیر پا می گذارد و به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرده و همه را می‌کشد و بعد به خلبان قاتل، جایزه می دهد.  

وی با بیان اینکه آمریکا ادعای دموکراسی دارد تصریح کرد: با این وجود، آمریکا در امور داخلی کشورها مداخله می کند؛ کما اینکه در ایران از شاه معدوم در برابر خواست مردم، حمایت کرد. 

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: آمریکا نه تنها مظلومان و بی گناهان را می کشد، بلکه به کشندگان مظلومین هم کمک تسلیحاتی می‌کند.  
 

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آمریکا از عربستان در برابر مردم مظلوم یمن حمایت می‌کند و خطاب به کشورهای اسلامی گفت: آمریکا دشمن اسلام و قرآن شماست به دلیل اینکه با تمام وجود از رژیم صهیونیستی که دشمن سرسخت اسلام است حمایت می‌کند.
 
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا منافق است و به ظاهر ائتلاف ضد داعش تشکیل می‌دهد اما باطنا به آنها کمک تسلیحاتی می‌کند و هنگامی که موج تروریستی به اروپا می‌رسد فریاد زده و ترور را محکوم می‌کند اما هنگامی که همین تروریست‌ها در سوریه فعال می‌شوند و کشتار به راه می‌اندازند به آنها احسنت می‌گوید.
 
آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: این کشور همواره دروغگو است و اقدامات شرارت‌ طلبانه‌ای را ضد اسلام انجام داده و شعار ایران هراسی و اسلام هراسی به راه می‌اندازد. کشوری مستکبر، مغرور و زورگوست که به خود همواره اجازه می‌دهد سلاح اتمی داشته باشد اما کشورهای دیگر را حتی از داشتن سلاح‌های معمولی منع می‌کند.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه آمریکا مدال‌های مختلفی را برای خود به دست آورده اظهار داشت : یکی از همین مدال‌ها غارت اموال کشورها و دستبرد زدن به ثروت‌های مردم است. از این تریبون اعلام می‌کنم که مردم پول‌هایشان را از بانک‌های آمریکا بیرون بکشند وگرنه دادگاه‌های عالی این کشور لخت‌تان خواهند کرد البته مدال‌های دیگری نیز باید به این کشور داد.
 
آیت‌الله موحدی کرمانی با مورد خطاب قرار دادن وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: شما با این روح ظریفتان با چه عناصرهای قلدری سر و کار دارید خداوند به شما اجر دهد. مبادا در یک گام و نگاه گول آمریکای قلدر و خون‌آشام را بخورید.
 
خطیب موقت نماز جمه تهران با بیان اینکه این مدال‌ها نه فقط برای آمریکا بلکه برای رژیم آل سعود، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی دنباله‌رو آمریکاست، خاطرنشان کرد: این کشورها همواره دنباله‌رو این کشور هستند و به دیکته او عمل می‌کنند. بنابراین باید با همان چشمی که به آمریکا نگاه می‌کنیم به آنها نیز نگاه کنیم.