به گزارش پارس به نقل از خبرنگار مهر، رئیس جمهور که از روز گذشته دور چهارم سفرهای استانی خود را از استان سمنان آغاز کرده است روز جمعه ۲۳ فروردین ماه وارد کردستان می شود و قرار در مراسم افتتاح و بهره برداری از چندین طرح عمرانی شرکت کند.
بر اساس اعلام استاندار کردستان قرار است که در جریان سفر چند ساعته محمود احمدی نژاد به استان کردستان طرح های مختلف در سطح استان به بهره برداری برسد.

علیرضا شهبازی در این رابطه اظهار داشت: افتتاح دو سد گاران و زیویه، افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر و افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان کردستان است.

وی افزود: سدهای گاران مریوان و زیویه کامیاران و همچنین بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از جمله طرح های مهر ماندگار استان کردستان هستند که با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار کردستان یادآور شد: ابتدا تعداد ۱۸ طرح برای استان در قالب مهر ماندگار مشخص شد که با پیگیری و تلاش های مسئولان استانی و عنایت دولت، این تعداد به ۴۷ طرح افزایش یافت.

وی افزود: برای اجرای ۴۷ طرح مهر ماندگار در استان کردستان در مجموع ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

گفته می شود که علاوه بر دو وزیر نیرو و راه و شهرسازی، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نیز احمدی نژاد را در سفر به کردستان همراهی می کند.