حمید بعیدی نژاد در یادداشت خود در کانال تلگرام آورده است: جلسه کمیسیون مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۱+۵ طی روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح کارشناسی و معاونان سیاسی در وین برگزار گردید.

 
وی افزود: اعضای کمیسیون، مسائل هسته ای و موضوع لغو تحریم ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. با توجه به مشکلاتی که درخصوص نقل و انتقالات بانکی و ارزی میان بانکهای ایرانی و بانکهای بزرگ اروپایی وجود دارد کمیسیون وقت زیادی را در سطح کارشناسی و معاونان به این موضوع اختصاص داد.
 
بعیدی نژاد ادامه داد: در همین چارچوب و پیرو جلسه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در سه روز قبل راه های متنوعی برای حل این مشکلات مورد بحث قرار گرفت.
 
به گفته بعیدی نژاد، برای پیگیری موثرتر حل مشکلات، طرف ها تفاهم کردند که یک گروه کاری ویژه برای تضمین اجرای لغو تحریمزها تشکیل دهند تا بتوانند با تمرکز بیشتر بر  مباحث اجرایی، مشکلات فراروی ایران را حل و فصل کنند.
 
وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در حاشیه جلسه روز (جمعه) کمیسیون نهایی گردید امضای قرارداد میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکتهای آمریکایی برای فروش ۳۲ تُن آب سنگین بود، معامله ای که به دلیل حساسیت ماده هسته ای آب سنگین فروش آن از سوی ایران غیر ممکن تلقی می شد.