به گزارش پارس به نقل از فارس، روزگذشته محمد شریعتمداری و محمد عارف دو نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در راستای اجماع اصلاح طلبان بر روی یک گزینه واحد دیدار کردند.

براساس این گزارش این دیدار نتیجه مورد نظر هیچ کدام از این دو نامزد احتمالی اطلاح طلب را در برنداشت.

گفتنی است باتوجه به اتمام تعطیلات نوروی برخی نیز در پی بی نتیجه ماندن این دیدار مدعی شدند این گفت وگو در راستای دید و بازدیدهای نوروزی صورت گرفته است.

همچنین در این راستا محسن بهرامی سخنگوی محمد شریعتمداری یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات آتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: صبح امروز نیز جمعی از مدیران، ایثارگران و اقشار مختلف مردمی با محمد شریعتمداری دیدار داشتند که در این دیدار قرار شد جبهه مردمی حماسه سازان سیاسی و اقتصادی فعالیت خود را با حمایت از شریعتمداری آغاز کنند.

بهرامی مدعی شده است در این جلسه بیانیه حمایتی ۲۵۰ حامی شریعتمداری قرائت شده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدشریعتمداری

نامزد محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

ضمن آرزوی موفقیت روزافزون حضرتعالی در نیل به اهداف و آرمان های مقدس نظام و انقلاب اسلامی و وصول مطالبات بحق ملت بزرگ ایران یعنی تحقق اصلاحات جامع و فراگیر مبتنی بر اصول اعتدال گرایی در سراسر کشورو با امید و رجاء واثق به پیروزی جنابعالی در این حماسه سیاسی و انتخاب قاطع شما به عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استحضار می رساند که جبهه مردمی حماسه سازان سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی با الهام از پیام حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نام گذاری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی سال جاری و بنابه تکلیف اسلامی و ملی، با مشارکت گروه کثیری متشکل از تمام طبقات و اقشار مردمی بالاخص جمع وسیعی از نخبگان و فعالان عرصه های اقتصادی و سیاسی جهت تحقق این حماسه شگرف تاریخ ساز فعالیت خود را به صورت گسترده در سراسر کشور آغاز نموده است.

از آنجا که منشور این جبهه مردمی بر دو شاخص اصلاح و توسعه اقتصادی و سیاسی به عنوان محور های اصلی فعالیت خود استوار می باشد. امیدوار است با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از حضرت عالی بتواند به نوعی در دستیابی بر فرازها و قله های حماسی توسعه پایدار اقتصادی، عزت و اقتدار سیاسی و ملی کشور به وظیفه خود به نحوی مطلوب عمل نماید.

بدیهی است اعلام حمایت قاطع این جبهه از حضرت عالی در جریان انتخابات و پس از آن، براساس شناخت کافی از عملکرد درخشان و توانمندی و تعهد و تخصص آن برادر بزرگوار به حفظ ارزش های مقدس نظام و انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور و نیز رویکرد اعتدال گرایانه شما در طول چند دهه گذشته می باشد.

اعضای این جبهه مردمی شما را به عنوان یکی از برجسته ترین شخصیت های اصول گرای اصلاح طلب اعلام می نماید که می توانید با حسن مدیریت، تدبیر و با شجاعت و پشتکار، سکان مدیریت اجرایی کشور را تا دستیابی به حقوق مسلم ملت و تثبیت عزت و اقتدار ملی و توسعه پایدار کشور در عرصه های مختلف و نیز در سطوح داخلی و بین المللی اداره نمائید.

لذا انتظار داریم که به عنوان پرچم دار اعتدال در تحقق حماسه سیاسی که در برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری سال جاری تبلور می نماید همچون کوهی استوار جریان بالنده ی اعتدال گرایان را رهبری نمائید و در ادامه با استعانت از خداوند متعال و با مشارکت و همدلی ملت بزرگ ایران، شگفتی ساز حماسه ای دیگر در جبهه جهاد اقتصادی باشید.

و من ا… التوفیق

شورای مرکزی و اعضای جبهه مردمی حماسه سازان سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی