به گزارش پارس ، به نقل از مهر، " دیوید کامرون" ، نخست وزیر انگلیس در گفتگو با روزنامه" زوددویچه سایتونگ" مجددا بر لزوم اصلاحات در اتحادیه اروپا تاکید کرده و تغییرات در قراردادهای اروپایی را خواستار شده و اظهار داشت که من بر این عقیده ام که این مسئله ضروری است که قراردادهای اروپایی را بگشاییم.

وی خاطر نشان کرد ما خواهان اروپایی هستیم که به خود آمده و این دنیای مدرن و غرق در رقابت و انعطاف پذیری را بشناسد.

نخست وزیر انگلیس همچنین گفت که زمان اصلاحات اتحادیه اروپا فرا رسیده است. ما اعتقاد داریم که اتحادیه اروپا برخی اوقات دچار افراط گرایی می شود. این شرایط باید تغییر کند.

کامرون این مسئله را آشکار کرد که جایگاه انگلیس را همچنان در اتحادیه اروپا می بیند. بهترین راه حل برای کشور ما عضویت در یک اتحادیه اروپای اصلاح شده است.

وی همچنین قراردادهای جدید در اتحادیه اروپا را برای نجات منطقه یورو ضروری دانسته و خاطر نشان کرد که یک منطقه یوروی موفق مورد نظرِ انگلیس نیز است.

نخست وزیر انگلیس در بخش دیگری از این گفتگو از نقش کشورش در اتحادیه اروپا دفاع کرده و اظهار داشت که انگلیس سیاستهای غیرعادی و عجیب اروپایی را در پیش نگرفته، بلکه یک قدرت مهم اروپایی است. وی این برداشت که انگلیس یک اروپایی بد است را رد کرده و تاکید کرد که ما فوق العاده برای اروپا مثبت هستیم.

وی افزود: انگلیس یک تجدید نظر در تقسیم مسئولیتها بین بروکسل و لندن را آغاز کرده است و تا سال ۲۰۱۴ اصلاح قراردادها را دنبال می کند.