سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در مراسم پیش کنگره ملی شهدای دانش آموز در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: امروز جوانان و دانش آموزان باید با بیداری، هوشیاری و آگاهی به جنگ دشمن بروند.


وی ادامه داد: جوانان و دانش آموزان کشور همچنین باید به مطالعه تاریخ و حوادث پرداخته و با هوشیاری و آگاهی، از اوضاع جهان و استکبار و دشمنان این مرز و بوم شناخت داشته باشند و با اسلحه بیداری به جنگ ظلمت ها و خفقان ها بروند.

سردار نقدی افزود: عده ای هستند که می خواهند سلطه آمریکا بر کشور برگردد و جوانان باید هوشیار و آگاه باشند تا تاریخ گذشته تکرار نشود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در جبهه های مختلف بسیار عقب رفته و شکست خورده اما در یک جبهه قوی شده و آن حیله گری و تزویر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه اصلی امروز شما دانش آموزان و جوانان مبارزه با تزویر و حیله گری است و در این مبارزه نباید کم بیاورید و راه شهدا را ادامه داده و بصیرت آنان را پیش روی خود در تمام مراحل زندگی قرار دهید.

وی ادامه داد: شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس با فداکاری و از جان گذشتگی در همه سختی ها و گرفتاری ها رو در روی ابرقدرت های جهانی و غرب ایستادند و این ایستادگی تا به امروز ادامه دارد و باعث شده تا جوانان کشور به میدان های جهاد بیایند و دفاع کنند.

سردار نقدی گفت: امروزه مدارس باید الگو و پیشرو باشند زیرا دانش آموزان وارثان شهدای دانش آموز دیروز هستند که در مقابل یک قدرت شیطانی مبارزه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم میهن اسلامی کرده ایم که جزو افتخارات این مرز و بوم است.

وی افزود: امید جوانان و دانش آموزان در گذشته در توازن قوا به مثال امروزه نبود زیرا در تهران بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی کار می کردند و همچنین سالانه میلیاردها دلار پول نفت کشور را به یغما می بردند و مانع پیشرفت و جلوگیری از آگاهی و شناخت آنها بودند.

سردار نقدی ادامه داد: استکبار جهانی در رژیم گذشته جوانان ایرانی را به جنگ ویتنام می برد تا اهداف و منافع آمریکا تامین شود و همچنین گروهی دیگر از این جوانان را به کشور عمان برده تا در مقابل انقلابیون و آزادی خواهان آن کشور بایستند و مردم آزادی خواه آن کشور را در جهت اهداف آمریکا سرکوب کنند.

وی تصریح کرد: امروز شما جوانان و دانش آموزان کشور در مقابل استکبار و آمریکا ایستاده اید و توانسته اید به این دشمن طی این 37 سال سیلی محکمی بزنید و روحیه آن را تخریب کنید.

سردار نقدی در مورد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا و نامزدهای آن گفت: رقبای رئیس جمهوری و نامزدهای آنها را ببینید از چه موضع هایی حرف می زنند و مشکلات و بدبختی های کشور خود را در جهت تشویق مردم به شرکت در انتخابات پیش رو و رأی آوردن به کار می برند و نمونه آن خانم هیلاری کلینتون که گفته مردم آمریکا مأیوس، نگران، ناامید، سرافکنده و شرمنده هستند و این وضع جامعه آمریکا است.

وی تصریح کرد: وضعیت جامعه آمریکا امروزه به نحوی است که پنج میلیون مردم عادی بی خانمان شده، هفت میلیون نفر ناگهانی بیکار شده اند و 13 تریلیون دلار آن به فنا رفته است.