به گزارش پارس به نقل از فارس، به سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اولین جلسه شورای مرکزی این جبهه با حضور باهنر و متکی به عنوان کاندیداهای انتخابات یازدهم اظهار داشت: آنها در این جلسه که پنجشنبه گذشته برگزار شد گزارشی از ائتلاف اکثریت اصولگرایان ارائه دادند.

سجادی ادامه داد: اعضای این ائتلاف تاکید دارند که در این ائتلاف برای ورود کسانی که ویژگی کاندیدا شدن داشته باشند و در عین حال اصولگرا محسوب شوند، باز است از این رو احتمال افزایش ائتلاف اکثریت از میان کاندیداهای مطرح وجود دارد به ویژه اینکه اگر جامعه روحانیت و جامعه مدرسین بخواهند اقداماتی را انجام دهند ممکن است افراد دیگری نیز به این ائتلاف بپیوندند.

سخنگوی جبهه پیروان تاکید کرد: اگر نظر روحانیت جلب شود ممکن است طی فرآیندی این ۵ نفر به ۸ یا ۹ نفر افزایش یابند تا از این طریق تصمیم گیری برای اصولگرایان راحت تر شود.

وی با اشاره به اینکه این ائتلاف تاکنون دیداری با ائتلاف پیشرفت نداشته است گفت: ما مشغول برنامه ریزی به منظور برگزاری گردهمایی و همایش های انتخاباتی هستیم و ممکن است ائتلاف ۵ نفره نیز گنگره ای برگزار کند.