به گزارش پارس به نقل از کیهان

به گزارش بالاترین، مئیر جاودانفر در وب سایت « The Iran-Israel Observer» می نویسد: ۴ماه بیش نمانده بین احمدی نژاد و بای بای با او… حملات لفظی وی علیه اسرائیل وقیح ترین بود. او نه فقط در همایش جهان بدون صهیونیسم گفت « همانطور که امام فرموده اند، اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» ، بلکه هولوکاست را انکار و اسرائیل را به یک ویروس تشبیه کرد. حملات او زشت و بی شرمانه بود. او دشمن افراطی ماست.
این ایرانی صهیونیست تبار سپس مدعی دوستی ملت ایران و ملت [! ؟ ] اسرائیل شده و این در حالی است که اولاً اغلب صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی یا پدران آنها اتباع کشورهای مختلف اروپایی، آفریقایی و آمریکایی بوده اند که پس از اشغال سرزمین فلسطین و به زور اسلحه صهیونیست ها و حمایت آمریکا و اسرائیل راهی این سرزمین شده و ثالثاً در طول ۶۵ سال گذشته، رژیم نامشروع صهیونیستی منشأ بسیاری از جنگ ها و ترورها و جنایت ها در سراسر منطقه خاورمیانه بوده است.
آنچه در مضمون نوشته تحلیلگر صهیونیست قابل توجه است، ادعای دوستی با مردم اسرائیل مشابه ادعای لیدر حلقه انحرافی است. در واقع این صهیونیست دو آتشه هرچه از منطق انسانی و ضد صهیونیستی احمدی نژاد منزجر است، منطق لیدر حلقه انحرافی را عیناً تأیید و قرائتی منطبق با مدعای « زنده باد بهار» ارائه می کند.