به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی طی سخنانی در جمع کارکنان وزارت دفاع، از افتتاح پروژه های مهم دفاعی بویژه در بخش های دریایی، هوایی و فضایی در شش ماهه نخست سال ۹۲، از جمله افتتاح پایگاه مراقبت و رصد جامع فضایی کشور با نام مبارک امام صادق (ع) و همچنین برگزاری کنگره سه وزیر، فرمانده مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت در ۱۹ اردیبهشت و برگزاری جشنواره جوان سرباز در اول خردادماه ۹۲ خبر داد.

وی با بیان اینکه" در خلق حماسه های بزرگ، فداکاری، از خودگذشتگی، ایثار، همت بلند و گذشتن از منافع شخصی و فدا کردن آن در راه اهداف بزرگتر نهفته است" ، تاکید کرد: حماسه چیزی فراتر از یک اقدام و کار معمولی است و دستاورد آن یکی شدن و نو شدن است.

وزیر دفاع افزود: در حماسه حرکت، جوشش، نشاط، نو شدن و جهش وجود دارد و مدیران، دانشمندان، متخصصان و کارکنان وزارت دفاع با این روحیه به استقبال سال ۹۲ رفته اند و قطعاً با چنین روحیه ای همراه با ملت حماسه آفرین ایران ان شاءالله تحقق بخش فرامین فرماندهی معظم کل قوا خواهند بود.

وحیدی با اشاره به حوادث، وقایع و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته نیز گفت: در سال ۹۱ با وجود افزایش توطئه ها، فشارها و تهدیدات دشمن، ملت ایران با صلابت و اقتدار تحت زعامت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی از این آزمون های بزرگ با موفقیت عبور کرد و ان شاءالله با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و حضور حماسی مردم، جمهوری اسلامی ایران در پایان سال ۹۲ نیز در اوج سربلندی و اقتدار بار دیگر خواهد درخشید.

وزیر دفاع در پایان با قدردانی و تشکر از تلاش مدیران و کارکنان وزارت دفاع، صنایع و مراکز وابسته به این وزارتخانه تاکید کرد: باید سال ۹۲ با خلق حماسه در عرصه صنعت دفاعی، زمینه ساز حماسه های بزرگ در عرصه سیاسی و اقتصادی باشیم.