پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ورود جریان غرب گرا به مجلس که قبله آنها غرب است  منافع دشمن را فراهم میکند و مسلما غرب از این جریان حمایت می کند چون این جریان در اصل نمایندگی غرب و آمریکا در ایران را دارد.

دکتر حمیدرضا مقدم فر، مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی «پارس» با بیان اینکه ما قبلا تجربه حضور جریان ضد انقلاب در مجلس را داشتیم گفت: ورود جریان غرب گرا به مجلس که قبله آنها غرب است، منافع دشمن را فراهم میکند و مسلما غرب از این جریان حمایت می کند چون این جریان در اصل نمایندگی غرب و آمریکا در ایران را دارد.

این کارشناس مسائل استراتژیک درباره حمایت رسانه های معاند انگلیسی از لیست آقای هاشمی و روحانی  و در مقابل، مخالفت با لیست اصولگرایان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند انگلیس در ایران سابقه دخالت در تصمیم گیری های مهم را داشته است، اما مدتی است که پس از فتنه سال 88 دستورالعملی برای مردم ایران صادر نکرده، حال چه زمینه ای فراهم آمده است که دولت انگلیس این جسارت را به خود داده است که برای مردم ایران دستورالعل صادر کند؟ که هم به شعور مردم توهین کرده و هم در انتخابات ایران دخالت کرده است .

 وی افزود: در پاسخ باید گفت زمینه ای که باعث این کار شده  شرایط پس از برجام است که مقام معظم رهبری هم هشدار داده بودند که شرایط مهم و خطرناکی است، یعنی پسا برجام زمینه ای را بوجود آورده است که برخی تصور کرده اند همه چیز را می شود با مذاکره حل کرد، در صورتی که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده بودند که ما فقط در بحث هسته ای مذاکره خواهیم کرد اما غرب تصور کرده است که می تواند درباره همه موضوعات، ایران را از مواضع خود عقب بکشاند.

مقدم فر خاطرنشان کرد: در زمینه هایی که در پسابرجام بوجود آمد و غفلت هایی که برخی مسئولین داشتند و غربگرایی برخی از جریانهای سیاسی که از اول انقلاب گریبانگیر نظام  جمهوری اسلامی ایران بوده است، این فرصت را برای آن ها فراهم کرده است که تصور می کنند می توانند در امور داخلی ایران دخالت کنند.

مسئول ستاد نشر و تبلیغ نامه آیت الله سید علی خامنه‌ای به جوانان غربی افزود: ورود جریان غرب گرا به مجلس که قبله آنها غرب است  منافع دشمن را فراهم میکند و مسلما غرب از این جریان حمایت می کند چون این جریان در اصل نمایندگی غرب و آمریکا در ایران را دارد.

این کارشناس مسائل استراتژیک، آفات حضور جریان غیر انقلابی در مجلس که دشمن را نمی شناسد و با آن همسویی دارد را اینگونه بیان کرد: اولا پیشرفت کشور را متوقف می کنند؛ چراکه نگاه آن ها به اقتصاد در خارج از مرزهای ایران است نه به داخل، ثانیا فرهنگ بومی جمهوری اسلامی ایران را نابود خواهند کرد چراکه الگوی آن ها گرایش به غرب دارد، از لحاظ سیاسی هم تجربه این جریان را داشته ایم که اصلا به فکر مشکلات و معیشت مردم نیستند و به مردم کمک نمی کنند و مجلس را که نهاد نظارتی است، اسیر حزب بازی و باند بازی های خود می کنند.

 وی همچنین افزود: این جریان  به جای خدمتگذاری به مردم، کشور را همانند مجلس ششم معطل می کنند، که از آن مجلس هم اکنون برخی  پناهنده غرب، برخی هم در اختیار سرویس های اطلاعاتی آمریکا و برخی هم در اختیار رسانه های غرب هستند.

مقدم فر خاطر نشان کرد: در حال حاضر در انتخابات پیش رو دشمن به دنبال فتنه است و می خواهد انتخابات خبرگان را که همیشه یک ساحت مقدس اجتهاد، روحانیت و علمایی داشته به یک ساحت رقابت های سیاسی مبدل کند، هیچ وقت در طول انقلاب اینچنین نبوده ولی امسال به دنبال آن هستند که انتخابات خبرگان را با مسائل غیر قانونی و غیر منطقی مخلوط و جایگاه ولایت فقیه را زیر سوال ببرند. اینجاست که نیروهای انقلاب باید حواسشان باشد تا جلوی این فتنه ها گرفته شود حتی ممکن است برخی عوامل فتنه بوده و حرف هایی را به زبان بیاورند و خودشان این را ندانند ولی عوامل نفوذی در کنار آنها هستند که آنها را هدایت می کنند.