به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سردار رمضان شریف در آیین رونمایی از نوزده جلد کتاب «شهدای مدافع حرم» که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و خانواده‌های این شهدا در یگان ویژه صابرین برگزار شد، اظهار کرد:‌ همه دنیا متحیر رفتاری است که از فرزندان بزرگوار شما در مقابل عده زیادی دشمن، قدارترین دشمن بشریت و جاهل‌ترین دشمنان اسلام که چهره اسلام و پیامبر اعظم (ص) دگرگون نشان داده‌اند، هستند.

وی ادامه داد: در شرایطی که جهان داشت به سویی می‌رفت که بعد از عملیات‌های موفق لبنانی و فلسطینی به آرامشی برسد، دنیای مکار آخرین فرزند خود را برای درگیری در دنیای اسلام رو کرد؛ به خیال این‌که می‌تواند گفتمان انقلاب اسلامی را محدود کند البته آن‌ها همیشه در این تلاش بوده‌اند و ما نیز هزینه سنگینی برای پایداری گفتمان خود پرداخت کردیم.

وی خطاب به خانواده شهدا خاطرنشان کرد: اخلاص شما و شهادت فرزندان شما بود که نقشه‌ها و سرمایه‌های دشمنان را به باد داد و اکنون کار به جایی رسیده که یکی از قدرت‌های نظامی دنیا خدمت مقام معظم رهبری می‌رسد و ما را تحسین می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران هم‌چنین تصریح کرد: ما بسیار متاسف و شرمنده هستیم که امروز هر کس در سرزمین سوریه به شهادت می‌رسد اسرائیل برای آن‌ دست می‌زند و شادی می‌کند و امنیت اسرائیل به خاطر جهالت و لجاجت کسانی که به پیامبر اعظم(ص) ظلم کردند و می‌کنند تامین شده است.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو نیز خاطرنشان کرد: رای ما مقدم آرمان‌ها و اراده‌ای است که شهدا جان‌شان را برای آن دادند و مسأله حضور هوشمندانه و انتخاب اصلح را نباید فراموش کنیم.