به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پایتخت اظهارداشت: مردم در 22 بهمن و 37 سالگی انقلاب یک عید بزرگ را به رخ دنیا کشیدند و در 7 اسفند نیز عید دیگری در پیش خواهند داشت.

وی افزود: مردم باید با همین پشتوانه که حفاظت از پرچم ولایت بود در 7 اسفند به صحنه بیایند و پای صندوقهای رای حاضر شوند.

 

صدیقی افزود: روز 22 بهمن یک روز تاریخی، برجسته و افتخار آمیز بود که حیات و زنده بودن انقلاب و حضور روح امام(ره) و تجلی ولایت فقیه را در ارکان زندگی مردم نشان داد.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حکم یک رسانه را داشت، گفت: حضور در راهپیمایی این روز مردم مثل رسانه ای بود که آوازه خود را به اقصی نقاط جهان رساند. 

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آن شعاری که امام شعور کردند و بذر آن را در دل ما کاشتند این بود که ما تا آخر ایستاده ایم و ملت ما به دنیا اعلام می کند که ما سر آرمان‌های شهدایمان و افق بلند فکر اماممان تا آخر ایستاده ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صدیقی همچنین در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته تهران اظهارداشت: تقوا هدایت خاص حضرت حق را جلب می‌کند و زمینه حمایت و فرصت همراهی خدا با بنده ای است که مقصد اعلی دارد.

وی با بیان اینکه نور قران کریم بر همه جهانیان می‌تابد، افزود : دلهایی که تقوا دارند از این نور الهی بهره می‌گیرد ، تبخیر می‌شود و به آُسمان می‌رود و به صورت ابر باران‌زا در می‌آید و نهایتا نیاز موجودات حیات را با بارش خود رفع می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بی‌تقوایی برکت جان را می‌برد، گقت: انسان بی تقوا رشد ندارد و به آسمان عروج نمی‌کند لذا توصیه اولیه ما به خودمان و همه میهمانان خدا این است که تقوا را در متن زندگی قرار دهند.