به گزارش پارس به نقل از تسنیم، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور ، با اشاره به برگزاری نشست 3 هزار نفره مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، اظهار داشت:  همیشه حفاظت و صیانت از دستاوردها از به دست آوردن آن سخت‌تر بوده و نیاز به تلاش و از خود گذشتگی بیشتری دارد. پیروزی انقلاب و سقوط نظام شاهنشاهی سخت بود، اما حفظ انقلاب و جلوگیری از سلطه دوباره مستکبرین بر کشور بسیار سخت تر است.

وی اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی را نگاه به آرمان‌ها و حفاظت از آنها دانست و گفت: بسیج دانشجویی در تمام عرصه‌ها خود را موظف می‌داند به میدان آمده و با تمام امکانات خود از انقلاب مردم ایران حفاظت و مراقبت کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تعهد به ارزش‌های انقلاب را از اصلی‌ترین شاخصه‌های دانشجویان بسیجی دانست و افزود: جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نیازمند تعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی و شجاعت و بصیرت است.

وی افزود: بسیاری به دلیل دلبستگی به جایگاه و میزها شجاعت و بسیاری به دلیل نقص در شناخت، بصیرت لازم برای جلوگیری از نفوذ و سلطه بیگانگان بر کشور را ندارند، اما دانشجویان بسیجی بارها و در میدان‌های مختلف اثبات کرده‌اند برای دفاع از مردم شریف ایران و مقابله با دشمن هیچ شکی به خود راه نمی‌دهند و شجاعانه به میدان می‌آیند.

گودرزی تصریح داشت: در آستانه سالگرد پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر 8 سه هزار نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در نشستی با عنوان "حافظان انقلاب" گرد هم می‌آیند.

وی افزود: این نشست با حضور حضرات آیات حائری‌شیرازی، موحدی‌کرمانی، صدیقی، حجت‌الاسلام محمدیان، پناهیان و سرداران فدوی، نقدی، سلامی و همچنین با حضور خانواده‌های شهدای دانشجویی بسیجی مدافع حرم برگزار می‌شود.