به گزارش پارس به نقل از تسنیم،سیدمحمد غرضی وزیر دولت سازندگی ، با اشاره به سخنان انتخاباتی رئیس‌جمهور در جمع استانداران و فرمانداران سراسر کشور، اظهار داشت: شورای نگهبان  برخاسته از قانون اساسی و ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حمله به این نهاد انقلابی از سوی افراد و جریان‌ها به هر بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: بهتر است رئیس‌جمهور به مشکل بیکاری جوانان بپردازد، چرا که امروز رکود عجیبی بر جامعه حاکم شده و امروز مردم انتظار دارند تغییر محسوسی در وضعیت معیشتی خود ببینند؛ دولت از ابتدای عمر خود تنها به مسائل سیاست خارجی پرداخته و حالا وقت آن رسیده که به صورت شفاف برنامه‌ای برای برون رفت کشور از وضعیت اقتصادی فعلی ارائه شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم با تاکید بر اینکه زیر سؤال بردن عملکرد شورای نگهبان فتنه‌گری است، خاطرنشان کرد: برخی از فقهای محترم شورای نگهبان در زمان حیات مبارک حضرت امام(ره) مورد وثوق و اعتماد ایشان بودند و امروز نیز اعضای شورای نگهبان مورد اعتماد رهبری انقلاب هستند و طرح اظهارات غیرقانونی، قانون‌شکنی است چرا که براساس قانون اساسی وظیفه نهادها و قوای کشور مشخص شده و چنین هجمه‌سازی‌هایی قابل پذیرش نیست.

غرضی با یادآوری اینکه همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید به قانون کشور تمکین کنند، گفت: آقای روحانی حقوقدان هستند و به خوبی می‌دانند حق ندارند به نفع جریان خاصی اقدام کنند و اگر به جای پرداختن به حل مشکلات مردم، دولت به دنبال سیاسی کاری باشد قطعا مردم پای صندوق رای پاسخ منفی به عملکرد دولت‌مردان خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز منطقه ما وضعیت آشفته‌ای دارد و انتظار ما از آقای روحانی این است که با سخنان شبهه برانگیز، مایه از بین رفتن آرامش و وحدت جامعه نشوند.