به گزارش پارس به نقل از فارس، بعدازظهر امروز در آغازین روزهای سال ۹۲ بخشدار و جمعی از مسئولان بخش کجور با امام جمعه این بخش دیدار کردند.

در این نشست صمیمی بخشدار کجور با تبریک سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام" حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" گفت: امیدوارم همه ما در این سال بتوانیم با بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حماسه دیگری را در انتخابات خرداد ماه جاری خلق کنیم.

سید نادر موسوی زاده اظهار داشت: همه ما مسئولان باید با تعامل و همکاری مناسب همه پروژه های ناتمام را به اتمام برسانیم تا شاهد رشد و توسعه و حل مشکلات در بخش کجور شویم.

سپس امام جمعه بخش کجور با تسلیت ایام فاطمیه گفت: از لحاظ دینی امسال سال حضرت فاطمه است زیرا پنج روز پس از آغاز سال و پنج روز مانده به پایان سال جاری با شهادت حضرت فاطمه مصادف شده است.

حجت الاسلام یزدان جهاندار لاشکی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد ماه جاری اظهار داشت: این انتخابات حماسه سیاسی بزرگی برای ملت است و مردم بخش کجور نیز در انتخابات دوره های قبل با حضور گسترده خود ثابت کرده اند که از لحاظ سیاسی حماسه آفرین بوده اند.

وی به مشکلات بزرگراه تازه تاسیس چالوس تا مرزن آباد اشاره کرد و گفت: عدم وجود دوربرگردان و سرگردان شدن مسافران، نداشتن شانه خاکی و نداشتن راهی از جاده قدیم به بزرگراه و همچنین محو شدن تابلوی کجور از عمده مشکلات در حال حاضر این بزرگراه است که امیدواریم به زودی حل شود.