پارس به نقل از عصر ایران، نتایج یک نظر سنجی جدید در آمریکا نشان می دهد ۶۴ درصد از مردم این کشور موافق گزینه حمله نظامی به ایران برای بازداشتن این کشور از تولید سلاح هسته ای هستند.

نتایج نظرسنجی جدید موسسه" پیو" در آمریکا نشان می دهد ۶۴ درصد از آمریکایی ها موافق بازداشتن ایران از تولید سلاح هسته ای حتی به قیمت گزینه حمله نظامی هستند.

بر اساس نتایج این نظر سنجی ۲۴ درصد از آمریکایی ها نیز گفته اند حتی در صورت دست یابی ایران به سلاح هسته ای، آمریکا نباید گزینه نظامی را درباره این کشور به مورد اجرا بگذارد.

ایران هر گونه تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای را تکذیب کرده و برحق خود مبنی بر استفاده صلح آمیز از تکنولوژی هسته ای تاکید می کند.

آمریکا و اسراییل و برخی دیگر از کشورهای غربی در حالی ایران را متهم به تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای می کنند که تا کنون هیچ گزارشی از سوی آژانس بین المللی انرژی هسته ای مبنی بر انحراف ایران از برنامه های هسته ای صلح آمیز منتشر نشده است.

نتایج نظر سنجی جدید موسسه پیو همچنین نشان می دهد جامعه جوان آمریکایی کمتر از افراد ۶۵ سال به بالای این کشور طرفدار اسراییل هستند.