به گزارش پارس،به نقل از تسنیمسردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین نشست مجمع عالی بسیج که از روز گذشته در مشهد در حال برگزاری است، گفت: انقلاب اسلامی توسعه پیدا کرده و مطابق آن تحولات بسیاری در کشورهای مسلمان رخ داده است. دنیا به سمت توسعه رفته است.

وی با بیان اینکه امریکا در همه مولفه های قدرت حال سقوط است، اقتصاد امریکا ١٩ هزار میلیارد دلار بدهکار است و تا پایان دولت اوباما این مبلغ افزایش خواهد یافت. ارتش انها به تکفیری ها متکی است. این امریکایی ها و اسرائیلی ها هستند که در محاصره قرار گرفته اند.ک نه ایران. متاسفانه فتنه گران در سال ٨٨ به آمریکا نامه نوشتند که ایران را تحریم کنید تا مردم عقب بنشینند، حالا پس از شکست در همه مولفه ها به سمت جنگ اقتصادی رفتند.
"وزیر نحس امریکا جان کری در کنگره نیز بارها گفت تحریم اثری ندارد باید مذاکره کرد. خب امریکایی ها چاره ای جز مذاکره نداشتند چون کاملا خلع سلاح شده بودند و برای همین قران را سر نیزه گرفتند و اینجاست که به تعبیر رهبرانقلاب در موضوع نفوذ میرسیم. انها این روزها ادعای رفاقت میکنند به زبان فارسی حرف میزنند اعیاد ایرانی را جشن میگیرند و همین روزهاست که نماز جمعه هم در کاخ سفید برپا کنند".
نقدی گفت: اینجا باید از نفوذ ترسید. دشمنی که در همه استراتژی های شکست خورده، میخواهد از در دوستی وارد شوند و برخی ها هم میخواهند فریب دهند که امریکا عوض شده، کجا عوض شده؟ پس از برجام چندین لایحه هر ماه به کنگره برای تحریم ایران میرود. کجا فرق کرده! گزینه نظامی را که هنوزم میگویند، ناوهاشون بیخ گوشمان است، ما به این لبخندها اعتماد نمکنیم. تمام سرپنجه های امریکا شبانه روز علیه ایران کار میکند کجایشان عوض شده؟ تصور باطلی است، کلاه برداری بزرگی است که بگویند امریکا عوض شده است.
وی افزود: نفوذ مولفه ها و راه های مختلفی دارد، یکی از انها ترس است. اینکه میگویند سایه جنگ را از سر مردم برداشتیم ترساندن وایجاد وحشت در بین مردم است ساده لوحی دیگر راه نفوذ است؛ اینکه امریکا ازم شده و میخواهد کنار بیاید؛ خیر اینگونه نیست این خوشبینی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حرص و طمع و لذت های جنسی از دیگر راه نفوذ است، تصریح کرد: برخی ملاک ها در تایید وزرای دولت نادیده گرفته شده است، فقط نمیشود که به بحث فتنه اختصاص داد البته که فتنه خط قرمز است اما باید مولفه های دیگر را هم ببیند، اشرافی گری، ثروت اندوزی اینها هم مهم است. اینها میخواهند قدرت سیاسی هم داشته باشند و مجلس باید مانع این کار شود. همین ها به خارج تکیه میکنند و میشود نفوذ. همین ادم جذب زیبایی ها و لذت های جنسی میشوند، در مقابل مصاحبه با یک خانم خبرنگار هم که به او اموزش های مختلفی داده شده ، نمیفهمد که چه چیزهایی گفته است بعد میاید عذرخواهی میکند اما دیگر خیلی دیر شده است.

وی با بیان اینکه "با مذاکره و لبخند و وفت و امدها به خارج مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود"گفت: در اطراف فرصت های اقتصادی بسیار خوبی بوده که از آن استفاده نشده است؛ بازار روسیه یک بازار وارداتی است که اصلا به آن توجه نکرده‌ایم. دویست هزار تن خرما در سال فاسد میشود چرا از بازارها استفاده نمی‌کنید.
نقدی افزود: آقا تاکید کرده خام فروشی نکنیم. اگر به این امر توجه میشد قطعا مشکل بیکاری حل میشد. هر روز وزیر ما میگوید نفت بیشتری صادر میکنم. خب که چه شود؟ اگر مواضع قبل را میگرفتید قیمت نفت هما 100 دلار بود.