به گزارش پارس به نقل از نسیم، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به دستور عباسپور رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات تمامی دفاتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه پلمپ شدند.

ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات، گفت: به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو به دستور عباسپور رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات تمامی دفاتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه پلمپ شدند.

مسئولین واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برای جلوگیری از برگزاری نشستی با عنوان "مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد" با حضور دکتر علی زاکانی، دفتر بسیج دانشجویی را بستند.

محمد مهدی رمضان زاده، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص اقدام دانشگاه علوم تحقیقات به بستن بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت:امروز برنامه بسیج دانشجویی این دانشگاه با موضوع مافیای قدرت و ثروت که قرار بود با حضور آقای زاکانی به بررسی اتفاقات پشت پرده‌ای که در دانشگاه آزاد رخ می‌دهد پرداخته شود لغو شد.

وی ادامه داد: برخلاف قانون شاهد این بودیم که با وجود داشتن این برنامه مجوز این دانشگاه اجازه برگزاری آن را نداد و برد بسیج دانشجویی شکسته شد امروز نیز درب دفتر بسیج دانشجویی بسته شده و اجازه ورود و خروج به هیچ کس داده نمی شود.

رمضان زاده تاکید کرد: متاسفانه مشاهده می شود که بخش مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد چه قدر مورد حساسیت مسئولین و دست اندرکاران آن می شود که حاضرند برای حفظ منافع خود به هر اقدامی مثل بسته شدن بسیج این دانشگاه متوسل شوند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در ادامه سخنانش اظهار داشت: این اتفاقات نشان می دهد که اتفاقات پشت پرده ای زیادی در این دانشگاه به وقوع پیوسته که مسئولین این دانشگاه تمایلی به اطلاع رسانی این مسائل به دانشجویان و آگاه سازی آن ها ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز حراست دانشگاه علوم تحقیقات موجب تنش آفرینی در دانشگاه شده است و مسئولیت همه اتفاقاتی که در این دانشگاه هم اکنون در حال رخ دادن است به عهده رئیس واحد دانشگاهی و مسئولین حراست آن است چرا که هم اکنون دانشجویان این دانشگاه با حراست درگیر هستند.