به گزارش پارس به نقل از مهر سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز گوشه ای از توانمندیهای پلیس برای تامین امنیت مردم نشان داده شد تا مردم بتوانند آسوده خاطر به سفر بروند. پلیس در پایتخت آماده و هوشیار است و یکی از مهمترین نکات تامین امنیت محلات بود که به جز ایستگاههای ثابت، ۲۵۰ ایستگاه نیز در طرح نوروزی در پایتخت مستقر شد.

وی ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را می کند تا مردم در سایه امنیت بتوانند به سفرهای نوروزی بروند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۲ به نام سال" حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" ، تاکید کرد: تحقق فرمایشات رهبری در سایه امنیت است. تحقق این فرامین کارکرد منطقه ای، دستگاهی و فرامنطقه ای را می طلبد. آنچه پلیس برای تحقق شعار امسال بکار می گیرد تامین امنیت است.

سردار رادان با اشاره به موضوع انتخابات تصریح کرد: امسال انتخاباتی امن و توام با آرامش را برگزار خواهیم کرد و پلیس با استفاده از تمامی توان امنیت انتخابات را تامین می کند.

به گفته جانشین رئیس پلیس کشور، با توجه به طولانی شدن تعطیلات پیش بینی می کنیم سفرهای نوروزی تقسیم بندی شده تا مردم در فواصل مختلف به سفر بروند البته در ۲ روز گذشته شاهد پیک ترافیک سفرها بودیم. این در حالی است که خوشبختانه تصادفات و تلفات رانندگی نیز تا به امروز کاهش نشان می دهد. همه تلاش کرده اند که سفرها را مدیریت کنند تا حوادث تلخ کمتر رخ دهد.

وی در ادامه با اشاره به تامین امنیت تفرجگاهها در نوروز گفت: یکی از طرحهای مهم پلیس در ایام نوروز تامین تفرجگاهها و محلهایی است که دارای جاذبه بوده و مردم در آن توقف می کنند. ما امنیت تمامی تفرجگاهها را با تشدید حضور پلیس تامین کرده ایم.

سردار رادان در پایان با بیان اینکه نوروز نشان دهنده تغییر حال طبیعت و انسان است از مردم خواست با محبت بیشتری با یکدیگر رفتار کرده و تا پایان سال نیز همانند نوروز رفتار کنند.