به گزارش پارس به نقل از تسنیم، عضو حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه جزئیات درگیری و زد و خورد احزاب اصلاح‌طلب در کرمانشاه را تشریح کرد.

قدرت احمدیان عضو حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه درباره درگیری در جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در کرمانشاه توسط برخی از دبیران احزاب اخراج‌ شده از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار داشت: درگیری در این جلسه به آن میزان حاد نبوده که در رسانه‌ها بزرگ شده است.

وی افزود: در واقع اختلاف نظر بین بخشی از احزاب اصلاح‌طلب در کرمانشاه مبنی بر ناسازگاری و سوءتفاهم میان احزاب محلی و شرق استان و نمایندگان احزاب کشور وجود دارد و این سوءتفاهم موجب شده که احزاب به دو دسته تقسیم شوند. تلاش کارگزاران نیز این بوده که وحدت و انسجام را احیا کند و موضوع وحدت و انسجام این دو دسته از تشکل‌ها یک موضوع جاری است و در دست پیگیری و بررسی توسط احزاب است. من نیز معتقدم که این همگرایی بوجود خواهد آمد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه گفت: مسئله‌ای که رسانه‌ها آن را بزرگ کرده‌اند، یک سوءتفاهم جزئی بوده و به آن معنا که گفته شده وسایل در این جلسه پرتاب کردند، نبود و یک سوءتفاهم معمولی و متعارف بود.

احمدیان یادآور شد: در واقع سوءتفاهمی میان دو دسته از احزاب اصلاح‌طلب در کرمانشاه درباره شورای هماهنگی وجود دارد و موضوع اختلاف نیز همین است؛ برخی از احزاب شاید به هر دلیلی توان همکاری و همدلی با هم را ندارند، اما خود این احزاب تلاش می‌کنند که به وحدت برسند.

وی تأکید کرد: تصور نمی‌کنم مسئله آن قدر بزرگ باشد که رسانه‌ها در کانون توجه قرار بدهند و شاید از این دست اختلافات معمولی و زیاد است؛ در واقع اختلاف سلیقه یکی از ویژگی‌ این گونه اقدامات است و می‌تواند به پویایی منجر شود و در ذات این کارها اختلاف نظر وجود دارد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه خاطرنشان کرد: من با اطمینان می‌گویم که هیچ وسیله‌ای از کارگزاران آسیب ندیده و جابه‌جا نشده و خبر پرتاب وسایل دفتر از سوی احزاب صحت ندارد.