به گزارش پارس به نقل از کیهان، دفتر آقای هاشمی از اینکه صدا و سیما خانواده او را در کنار شماری از حامیان گروهک تروریستی منافقین نشان داده ابراز ناخرسندی کرد.

دفتر هاشمی با اشاره به حضور همزمان خانواده هاشمی و برخی حامیان گروهک منافقین در مقابل زندان اوین این ماجرا را اتفاقی دانسته و می‌نویسد: در هفته اخیر که خانم عفت هاشمی به همراه دخترش برای ملاقات مهدی مراجعه کرده بودند، گروهی از خانواده‌های زندانی که معمولاً هر هفته و به طور ثابت نزدیک به درب زندان اوین و در محوطه ورودی آن تجمع می‌کنند حضور داشتند. معطلی حدود 30 دقیقه‌ای باعث شد که یکی از میان جماعت خود را به خانواده برساند و از کم و کیف و دلایل حکم مهدی هاشمی بپرسد و طبیعی بود که خانواده هم پاسخی به این سؤالات بدهند، لذا هیچ ارتباطی میان سخنان آنان با این تجمع وجود نداشته و این تلاقی حضور کاملاً اتفاقی بود. معلوم نیست توجیه برنامه‌سازان صدا و سیما چیست که به بهانه تخریب خانواده هاشمی رفسنجانی، اخبار مربوط به منافقین را پخش می‌کنند که هر ایرانی با غیرتی از این جماعت خودفروش، متنفر است و جالب‌تر اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به اخبار جعلی تجمع جلوی زندان اوین رسمیت می‌بخشد و این همان است که «قیصریه را به آتش می‌کشد».

همچنین می‌نویسد این وصله‌ها به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمی‌چسبد که خود جانباز کینه‌های منافقین است.

یادآور می‌شود یک گروه از خانواده‌های قربانیان عملیات تروریستی گروهک منافقین اخیراً به مقر این سازمان در لیبرتی حمله کردند و شماری از سران آن را به هلاکت رساندند. تجمع کنندگان در مقابل زندان اوین که شماری از ورشکسته‌های سیاسی بودند، ادعا داشتند حمله به تروریست‌ها نقض حقوق بشر است.

هر چند استدلال دفتر آقای هاشمی درباره بی‌آبرویی منافقین و انزجار هر ایرانی با غیرت نسبت به این سازمان تروریستی و نیز اینکه آقای هاشمی هدف تروریستی سازمان در اوایل انقلاب قرار داشته، سخن درستی است اما براساس همین سخن درست باید پرسید که پس چرا فائزه هاشمی 2 بار در مصاحبه با روزنامه‌های بهار و فیگارو تصریح کرد در زندان با دوستان خوبی از سازمان بهائیت و سازمان مجاهدین خلق آشنا شده و حاضر نیست به سازمان مجاهدین «منافقین» بگوید؟! آیا این اظهار نظر صریح هم صحنه سناریونویسی صدا و سیما برای تخریب هاشمی و القای همسویی با منافقین است؟

یادآور می‌شود با وساطت فائزه هاشمی بعضی عناصر نفاق و فتنه‌گر نظیر سحرخیز، سال گذشته با آقای هاشمی دیدار کردند.