به گزارش پارس به نقل از ایرنا، شبکه خبری راشا تودی امروز (پنجشنبه) به نقل از کرچنر درباره راه های حل بحران های خاورمیانه گفت: کشورهای عضو سازمان ملل اگر به گونه واقعی در صدد حل مشکلات کنونی در منطقه و همچنین مبارزه با تروریسم هستند، نخست باید واقعیت لزوم تشکیل حکومت و کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسند.

وی افزود: کشورهای جهان با این اقدام می توانند، عملیات واقعی حل و فصل بحران های خاورمیانه را آغاز کنند تا این منطقه بحران زده به ثبات و آرامش برسد.

رییس جمهوری آرژانتین در مصاحبه با راشا تودی که پس از مذاکره ویدیویی وی با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه انجام شد، همچنین ضمن حمایت از عملیات مسکو علیه تروریسم در سوریه اضافه کرد: این اقدامات دورویی های سیاسی را از بین می برد و اجازه می دهد وقایع از پشت پرده ابهام ها بیرون بیاید.

کرچنر افزود: مبارزه با تروریسم باید به طور کامل و با تمامی مظاهر آن انجام گیرد و تقسیم بندی به تروریسم بد و خوب نادرست است.

وی گفت: مسکو در چارچوب مبارزه خود با تروریست ها در خاورمیانه، اقدامات مهمی انجام می دهد و این دستاوردها سبب شده رییس جمهوری روسیه به رهبر جهانی مبارزه با تروریسم تبدیل شود.