به گزارش پارس ، فارس به نقل از الگماینر خبر داد، گروه های فشار صهیونیستی از مدیران یوتیوب، فیس بوک و توییتر خواسته اند تا مانع از انتشار مطالب، عکس ها و ویدیوهایی شوند که به ادعای آنها مروج خشونت فلسطینی ها بر علیه اسراییلی ها هستند! این در حالی است که عمده تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی خشونت و بی رحمی بی سابقه صهیونیست ها بر ضد فلسطینیان را تصویر می کنند.

در این ویدیوها کشتار بی رحمانه و توام با خونسردی زنان و مردان فلسطینی توسط سربازان و شهرک نشینان فلسطینی به تصویر کشیده شده اند.

صهیونیست ها مدعی هستند که تصاویر منتشر شده از انتفاضه تازه مردم فلسطین باعث تحریک سایرین شده و خشونت و فعالیت های تروریستی علیه یهودیان را بیشتر می کند. به گفته آنها تروریست ها از شبکه های اجتماعی برای نمایش حمله به اسراییلی ها استفاده می کنند. پیش از این سخنگوی وزارت خارجه اسراییل هم درخواست مشابهی را از فیس بوک، توییتر و یوتیوب مطرح کرده بود.

در روزهای اخیر انتشار چند ویدیو و عکس های متعدد از حمله صهیونیست ها به مردان و زنان فلسطینی و چاقو زدن به آنها و سپس رها کردن افراد مجروح شده به حال خود تا زمان مرگ موجب تحریک افکار عمومی جهانی بر ضد رژیم صهیونیستی شده است.

در یکی از دردناک ترین ویدیوها از این دست مزدوران صهیونیست و پلیس این رژیم یک کودک نوجوان فلسطینی را که از ناحیه گردن هدف قرار گرفته بر روی زمین به حال خود رها کرده و با فحاشی خطاب به او می گویند: بمیر ای حرام زاده! بمیر! یکی از رهگذران اسراییلی نیز به پلیس می گوید: به این پسر لطف کن و گلوله ای به سرش شلیک کن! در نهایت این پسر به علت شدت خونریزی و عدم انتقال به بیمارستان به شهادت می رسد. صهیونیست ها مدعی شده اند این نوجوان به یک شهرک نشین صهیونیست حمله کرده بود، اما هیچ سند و مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرده اند.