به گزارش پارس به نقل از فارسمحسن صرامیدر خمینی‌شهر با اشاره به کشتار مظلومانه حجاج ایرانی در مکه به بهانه مراسم برائت از مشرکین گفت: درخواست ما از مجامع اسلامی و بین‌المللی این است که در مصوبه و قطعنامه‌ای مشترک اداره حرمین شریفین از دست حکومت آل‌سعود خارج شود.

وی افزود: حکومت آل‌سعود شمشیر خود را برای کشتار مسلمانان و شیعیان تیز کرده است؛ کشتار مردم کشور یمن، حمایت از گروه جعلی داعش در عراق و سوریه حکایت و نمونه‌ای آشکار از خطرناک بودن سران آل‌سعود در خاورمیانه به عنوان یک موضوع و تهدید کاملاً جدی است.

نماینده مردم خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: مسلمانان منطقه خاورمیانه باید همگی تجهیز شده و آمادگی لازم را برای مقابله با حکومت پوشالی و شهوتران آل‌سعود داشته باشند.

وی ادامه داد: طبق گفته و مواضع امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، امت واحده جهان اسلام باید شرایطی را فراهم کنند تا قدرت حکومتی آل‌سعود به عنوان لکه ننگی بر جهان اسلام، از منطقه پاک شود.

نماینده مردم خمینی شهر اظهارداشت: امیدواریم با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) و دل غمدیده بازمانگان حجاج و مسلمانان کشته شده در حادثه مصیبت بار عید قربان هرچه سریع‌تر شاهد سقوط این حکومت باشیم.