به گزارش پارس، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی متن برجام در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ارائه پاسخ‌های سازمان انرژی اتمی به 20 سؤال اعضای کمیسیون برجام خبر داد و گفت: امروز در ابتدای جلسه کمیسیون برجام از سازمان انرژی اتمی به جهت اینکه به 20 سؤال کمیسیون برجام مستدل و مستند پاسخ داده بودند، تشکر شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون قبلا سؤالاتی را پیرامون اجرای برجام در حوزه فنی و تخصصی مطرح کرده بودند که این سؤالات برای سازمان انرژی اتمی ارسال شد و سازمان نیز مستدل و مستند به این سؤالات پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مورد وعده صالحی برای ارائه سند محرمانه ایران و آژانس انرژی اتمی سازمان ملل به کمیسیون برجام گفت: آقای کمالوندی (سخنگوی سازمان انرژی اتمی) به کمیسیون آمد و در اینباره توضیح داد.

وی با بیان اینکه این سند و نقشه راه از ابتدا محرمانه بود، در پاسخ به این سؤال که چرا قراربود این سند محرمانه به کمیسیون برجام ارائه شود، گفت: مسئولان سازمان انرژی اتمی دوست داشتند، همکاری بیشتری با کمیسیون داشته باشند که نشد البته به وعده خود عمل کردند چون آقای کمالوندی ابعاد سند را برای اعضای کمیسیون به صورت شفاهی توضیح دادند.