به گزارش پارس به نقل از میزان ، محمد مهدی موسوی نژاد عضو فراکسیون روحانیون مجلس در مورد اظهار نظرهای شبکه های معاند درباره پرونده مهدی هاشمی اظهار کرد: به هر حال شبکه های اپوزیسیون و فعال در خارج کشور که علیه جمهوری اسلامی ایران شانتاژهای تبلیغاتی می کنند از هر پروژه ای که در کشور اتفاق بیفتد علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده و تلاش می کنند که آن را تبدیل به تهدید کنند که پرونده مهدی هاشمی از جمله این موارد بود.

وی افزود: همانطور که در قانون اساسی کشورمان همه افراد در برابر قانون برابر هستند مهدی هاشمی نیز به عنوان یک فرد عادی که در این کشور تخلفی را مرتکب شده بدون تبعیض مورد محاکمه قرار گرفته و مجازات شده است بنابراین ما باید بپذیریم که برای چه فرزندان آقای هاشمی و چه فرزندان من نماینده مجلس شورای اسلامی و یا سایرمسئولان کشور نباید در اجرای قانون انتظار تبعیض داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من از آنجایی باید به نیت سوء  شبکه های معاند در حمایت از پرونده مهدی هاشمی پی ببریم که تعداد افراد زیادی در دستگاه قضایی برای جرائم اقتصادی و ... مجازات شدند اما این شبکه ها در دفاع از آنها کلامی به زبان نیاوردند ولی با توجه به اینکه مهدی هاشمی فرزند یکی از مسئولان نظام است از آن به عنوان ابزاری علیه جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد فضایی برای تقویت مخالفان نظام استفاده کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از نحوه برخورد اعضای خانواده هاشمی نسبت به روند اجرای این حکم تاکید کرد: من از خانواده آقای هاشمی متعجب هستم که خود را از این جریانات  برائت نمی کنند و اگر آنها دلسوز نظام هستند باید صریحا اعلام کنند که شبکه های معاند حق دخالت در تصمیمات داخلی کشور ما را ندارد.

موسوی نژاد با مثبت دانستن روند اقدامات قوه قضائیه در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی باید محکم به روند فعالیت خود در جهت مبارزه با مفسدان اقتصادی دانه درشت ادامه دهد و ذره ای هم کوتاه نیاید چرا که وقتی این قوه فعالیتهای خود را به نحو احسنت انجام داده باشد مخالفان نظام سعی می کنند که از آن اقدامات در جهت تضعیف نظام استفاده کنند بنابراین این قوه باید اقتدار خود را در قبال این موضع گیریها حفظ کند.