به گزارش پارس ، تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین خبر داد، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با حمله به مجتمع دولتی الربوعه در منطقه ظهران واقع در بخش العسیر در جنوب عربستان سعودی اقدام به تخریب برج‌های مراقبت این منطقه کرده و استحکامات عربستان سعودی در دو منطقه الدود و جلاح در جیزان را تخریب کردند.

یک منبع نظامی یمن در این رابطه اعلام کرد که ارتش این کشور و کمیته‌های مردمی به یک مجتمع دولتی در منطقه عسیر عربستان واقع در جنوب این کشور حمله کردند. این منبع توضیح داد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی برج‌های مراقبت مواضع عربستان سعودی در ظهران واقع در منطقه عسیر را نیز تخریب کرده و استحکامات صوتی در مناطق الدود و جلاح واقع در منطقه الخوبه در جیزان را نیز هدف قرار دادند.

همچنین در حمله جنگنده‌های متجاوز رژیم سعودی به منزل یک نماینده در استان تعز واقع در جنوب یمن ۹ نفر به شهادت رسیدند. ده‌ها تن دیگر نیز در درگیری‌های واقع در شمال این شهر و مرکز آن به شهادت رسیدند.

حملات هوایی رژیم سعودی همچنین مناطق متفرقی از صنعا پایتخت یمن و البیضا و مدیریة نعمان را نیز که نقطه ارتباط دو استان البیضا و شبوه است، هدف قرار داد.

همچنین پایگاه خبری العهد گزارش داد که ارتش یمن و نیروهای مردمی موفق شدند مواضعی نظامی را در منطقه قشبه و حسن وفایا و سهوة را تحت تسلط خود گرفته و ۱۷ خودروی نظامی مستقر در این مناطق را به آتش بکشند.

این پایگاه خبری گزارش داد که در جریان درگیری‌های نظامیان سعودی با ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در منطقه الربوعه که منجر به تسلط مبارزان یمانی در این منطقه شد، تعداد زیادی کشته و زخمی شدند.

همچنین منابع محلی در منطقه الراهده در استان تعز به العالم گفتند: جنگنده های سعودی بارها منازل مسکونی این منطقه را مورد حمله قرار دادند که در آن شماری از خانه ها با خاک یکسان و تعداد دیگری از آنها آسیب دیدند.

عربستان و ۹ کشور عربی دیگر به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که در اثر آن هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک به شهادت رسیده اند.

یک فرمانده نظامی یمنی نیز دیروز در گفت وگو با العهد گفت: ائتلاف متجاوزان از مأرب جلوتر نخواهند رفت و خواب و خیال هایشان به دست ارتش و نیروهای مردمی یمن به باد خواهد رفت. این فرمانده نظامی – که العهد نامی از وی نبرده است،- افزود: متجاوزانی که پا به مأرب گذاشته اند هر روز طعمه مرگ می شوند.

وی با بیان اینکه تشکیلات نظامی ارتش یمن در مأرب هنوز کار خود را شروع نکرده است، گفت: متجاوزان هنوز از منطقه الجفینه و صحن الجن عبور نکرده اند، بلکه منتظرند تا طعم مرگ را از دستان ارتش یمن و نیروهای مردمی بچشند.