به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیماشمار تظاهرکنندگان که همچنان ادامه دارد و عکس هایی از کودکان فلسطینی کشته شده در حملات اسرائیل در دست دارند، رو به فزونی است.

تظاهرکنندگان با جنایتکار جنگی خواندن نتانیاهو، بازداشت و محاکمه وی را خوستار شدند.

تعدادی از معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی، آزادی فلسطین، پایان حمایت تسلیحاتی انگلیس از رژیم صهیونیستی و بازداشت نتانیاهو را به علت جنایات جنگی، خواستار شدند. 

همزمان شمار اندکی از هواداران رژیم صهیونیستی نیز برای حمایت از نتانیاهو به مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس آمده بودند که در پی یورش آنان به هواداران فلسطین و درگیری دو گروه، پلیس انگلیس، شماری از مخالفان نتانیاهو را بازداشت و تصاویر و پلاکاردهای تظاهرکنندگان علیه جنایات اسرائیل را جمع کرد. 

تعداد مخالفان سفر نتانیاهو به لندن، بیش از برآورد پلیس و نیروهای امنیتی انگلیس است به گونه ای که تظاهرکنندگان علیه اسرائیل، ناچار شده اند در بیرون از محوطه معین شده، با شور و حرارت علیه رژیم صهیونیستی شعار بدهند.

شمار امضاها در تومار الکترونیکی درخواست دستگیری و محاکمه نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی، امروز به صد و هشت هزار امضا رسید. 

در صورتی که امضاها، به صد هزار امضا برسد مجلس انگلیس مطابق قانون موظف به رسیدگی است اما دولت انگلیس پیشاپیش اعلام کرده است نتانیاهو در انگلیس مصونیت سیاسی دارد و بازداشت نخواهد شد. 

این هفته همزمان با بازگشایی نمایشگاه صنایع نظامی انگلیس در لندن، مخالفان حمایت تسلیحاتی انگلیس از اسرائیل، با تجمع مقابل این نمایشگاه به حمایت دولت انگلیس از رژیم صهیونیستی، اعتراض کردند.