به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت در دومین نشست شورای هماهنگی استان‌های حزب اعتدال و توسعه - که به ریاست مرتضی بانک٬ رییس هیات اجرایی این حزب برگزار شد - یادآور شد: حزب اعتدال و توسعه در ۱۶ سال پیش و با این باور تاسیس شد که تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و پیشرفت ایران در گرو بهره‌مندی از شایستگان در همه طیف‌های سیاسی کشور است و هیچ یک از جریان‌های سیاسی نمی‌توانند به تنهای کشور را در مسیر توسعه٬ اداره کنند.

حزب اعتدال و توسعه

وی با تاکید بر این‌که «گسترش مشی اعتدال به عنوان یک روش در سطوح مختلف مدیریتی٬ ابزاری کارا برای اعتلای کشور است» اظهار کرد: کارنامه حزب اعتدال و توسعه نشان می‌دهد که این حزب هیچ‌گاه حیات خود را در نفی دیگر احزاب و جریان‌های سیاسی در هر دو طیف اصولگرایان و اصلاح طلبان ندیده است. بلکه سخن ما این است که هیچ گروهی با تکروی نمی‌تواند در مسیر خدمت به نظام و ملت گامی موثر بردارد.

وی با اشاره به نتایج عینی استقرار گفتمان اعتدال در مدیریت کشور افزود: برای مجموعه دولت مایه مباهات است که مقام معظم رهبری چندی پیش در دیدار با اعضای هیات دولت٬ از برقراری آرامش و ثبات در کشور٬ مهار تورم و سیاست خارجی تمجید کردند. این حمایت‌ها و همراهی‌ها نشان می‌دهد که رویکرد کلی دولت مثبت و مورد تایید مقام معظم رهبری و مردم ایران است.

حزب اعتدال و توسعه

در ادامه این نشست٬ مسئولان استانی حزب اعتدال و توسعه٬ ضمن ابراز نقطه نظرات خود درباره چگونگی تقویت فعالیت های قانونمند حزبی در فضای سیاسی ایران و نیز توسعه تشکیلات این حزب در اقصی نقاط کشور٬ دیدگاه‌های خود را درباره برخی مسائل روز مطرح کردند.

بر اساس این گزارش٬ نشست یک روزه شورای هماهنگی استان‌های حزب اعتدال و توسعه٬ عصر روز پنجشنبه پس از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاتمه یافت.

حزب اعتدال و توسعه

در این نشست که با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی٬ هیات اجرایی و مسئولان استانی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد٬ ضمن بررسی آخرین فعالیت‌های مربوط به ساماندهی تشکیلات استانی این حزب٬ درباره تحولات روز داخلی و بین‌المللی نیز بحث و بررسی صورت گرفت.