به گزارش پارس به نقل از فارس ، محسنی اژه‌ای در هشتاد و چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در خصوص تبصره ماده 48 قانون آئین دادرسی کیفری برخی از وکلا اظهارداشتند که در مراجعه به مرجع قضایی به آنها گفته شده که اسامی شما در لیست اعلامی از سوی رئیس قوه قضاییه نیست، آیا دستگاه قضایی لیستی را به مرجع قضایی اعلام کرده که اژه‌ای گفت: در برخی از استان‌ها این لیست اعلام شده و باید در جاهای دیگر هم انجام شود و براساس همین تبصره عمل شود.

یکی از خبرنگاران گفت: قانون حمایت از خانواده زندانیان در برنامه پنجم توسعه حذف شد اما در برنامه ششم اعلام آمادگی شده که به آن توجه شود، دستگاه قضایی چه رویکردی به این قانون دارد که اژه‌ای در پاسخ گفت: برنامه ششم نگاه مثبتی به این قانون دارد اما اینکه چه چیزی نهایی شود معلوم نیست اما در هر صورت نگاه ما هم به این قانون مثبت است.

یکی از خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه سوال کرد که اژه‌ای گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده و بعید می‌دانم حکم وی تائید شده باشد.

وی در خصوص اعلام رضایت خانواده شهید خلیلی و انصراف از قصاص متهم پرونده گفت: از باب شخصی کار متهم تمام شده اما از جنبه عمومی جرم ممکن است آزاد نشود.