به گزارش پارس به نقل از فارس ، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور رئیس و نائب‌رئیس دوم مجلس برگزار شد موضوع انتخاب اعضای کمیسون ویژه برای بررسی برجام در مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ارتباط با انتخاب اعضای کمیسیون ویژه مقرر شد تا فراکسیون در سطح مجمع عمومی جلسه‌ای را روز سه‌شنبه صبح برگزار و گزینه‌های پیشنهادی خود را در این جلسه مشخص کند.

عضو هیأت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: بحث دیگری که در ارتباط با انتخاب اعضای کمیسیون ویژه وجود دارد ارائه یک لیست واحد به عنوان گزینه‌های پیشنهادی از سوی دو فراکسیون اصولگرای مجلس است که این موضوع در یک کارگروه مشترک از سوی دو فراکسیون در حال بحث و بررسی است.

عبدی خاطرنشان کرد: کمیته مشترک دو فراکسیون طی امروز و فردا در رابطه با ارائه لیست واحد به تبادل نظر می‌پردازند که اگر به جمع‌بندی برسند لیست واحد ارائه شده و در غیر این صورت هر دو فراکسیون لیست خود را ارائه خواهند داد.

وی در پایان افزود:‌ همچنین در جلسه امروز مسائل منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در بحث تجزیه عراق رئیس مجلس عنوان کرد که منشا اختلافات در عراق به دنبال بهره‌گیری از اختلاف میان شیعه و سنی هستند.