به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در هشتاد و یکمین نشست خبری خود در مورد پرونده دکل گم شده گفت: می گویند مفقود شده اما نمی دانم درست است یا نه هنوز پرونده به پایان نرسیده اما گزارشها انجام شده است و در مرحله دادسرا و در اختیار دادستان تهران است. همچنین در این پرونده یک نفر بازداشت شده و افرادی در حال تحقیق هستند.

وی در مورد پرونده رئیس فرقه عرفانهای نوظهور که گفته شده است به اعدام محکوم شده گفت: این پرونده در دادگاه بدوی حکمش صادر شده و قابل اعتراض است اما هنوز قطعی نشده است.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شنیده شده پرونده ضارب شهید علی خلیلی دست شما است گفت: هنوز این پرونده دست من نرسیده است.

معاون اول قوه قضائیه در مورد موضوع بدحجابی هم گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه اهمیت دارد اما برخی هم بی حجاب هستند و هم تظاهر می کنند این جرم است و با آن برخورد می شود. گلایه برخی از قبول شدگان در آزمون قضاوت سال ۹۲ مبنی بر اینکه تکلیفشان مشخص نشده است سئوال دیگر خبرنگاران بود که محسنی اژه ای در پاسخ گفت: برای گزینش و استخدام هر قاضی نیاز به استخدام ۳ کارمند دارد. قضات استخدام شده اند و برخی هم در آزمون قبول شده اند اما هنوز دولت اجازه استخدام کارمندان را نداده برای همین باید منتظر باشیم.